ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1324.

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دعای عرفه

یک اکسیر بسیار قویه

که عجیب دل آدمو محکم میکنه

و ایمان آدم رو به یقین میرسونه

امیدوارم امروز غروب

ایمانتون به یقین برسه

و هیچوقت این یقین رو از دست ندین

برای من و مستر و پسرکهام هم لطفا دعا کنید..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۴)

سلام لوسی جان خودت خوبی
پسرک ها خوبن؟
وب جدید مبارک
التماس دعا ...

پاسخ:
سلام عزیزم.قربونت. الحمدلله. تو چطوری؟ چه خبر از روزگار؟
ممنونم عزیزم محتاج دعایم.
سلام
منزل جدیدتون مبارک
منم عاشق این دعا هستم
ایشالا بتونیم حفظ کنیم برداشتهامون از این روز عزیز رو
پاسخ:
سلام و ممنونم عزیزم.
ان شالله..
برای هم دعا کنیم :)
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۲ ملکه بانو
سلام
 چه دعای قشنگی!
فسقلت خوبه> بزرگ شده؟
پسرک چه می کنه باهاش؟
پاسخ:
سلام. الحمدلله.
پسرک به تمام معنا میره رو اعصاب!
وقتی باباش نیست هیچ وجهه ی رفتاری مثبتی از خودش نشون نمیده!
کم کم دارم از آینده ش ناامید میشم :((
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۳ ملکه بانو
حق بده بهش.
بعد سه سال یهو یه هوو اومده سرش. بغدشم 3 سالگی سن لج بازیه
دعواش نکنیا
پاسخ:
حق که میدم بهش. واقعا بهش حق میدم مخصوصا اینکه سنجد هم خیلی تنهایی رو تحمل نمیکنه.
اما خب.. دفاع از سنجد هم حق سنجده! نمیشه بذارم بزندش! خیلی سعی میکنم صبور باشم اما بعضی وقتها واکنشم کاملا غیرارادیه :(
چه کار کنم؟