ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1327.

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۴ ب.ظ

بعضی وقتها فراموش میکنم که

بعضی حرفهای دلم ناشی از مازوخیسم درونیمه،

و این فراموشی

معمولا بدجور کار دستم میده!


+شده یه وبی رو بخونین

و بی دلیل، اعصابتون خرد شه؟!

نمیدونم چرا این حس رو در مورد این آدم دارم!

میدونم! ولی نمیدونم چرا با وجود حل شدن موضوع

حس من برطرف نمیشه

اصلا نمیدونم چمه! :((


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۷ مامان محمدمهدی
میخواستم پیشنهاد بدم بهت تا بری واسه خودت یه کاری دست و پا کنی دیدم دوتا بچه داری که وقت هم در قبالشون کم داری.
گاهی پست های شما هم منو حرص میده البته به عنوان یه خواهر بزرگتر، وال لا

پاسخ:
آره واقعا دیفالت من خانم خونه دار نیست! یعنی نمیتونم صبح تا شب بمونم تو خونه و مدام هم لذت ببرم.
البته الان به خاطر بچه هامه که دست از کار و تحصیل کشیدم اما خب واقعا سختمه و احساس سودمندیمو میاره پایین
باید یه فکری برای خودم بکنم.
واقعا حرص میخوری از دستم؟؟! خوشحال میشم بگی کجا و چرا. هرچند که بعضی پستهام خودمم حرص میده مثل همین مازوخیسمه یا اون رسیدن به کجا! اما خب شرایطیه که بعضی وقتها بر روحم غالب میشه هرچند که واقعا همیشگی نیست. فکر نکنی من اینقدر آدم ضایعی هستم! هه هه!
لطفا بهم مشورت بده بهم خواهر عزیز بزرگم :)