ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1328.

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

شده درگیر گناه یک نفر بشین؟

مثلا باورتون نشه که یکی بتونه همچین گناهی هم انجام بده.

بعد شما در طول روزهاتون درگیر اون می مونین

و او،

شاید درِ پس توبه ای

ناگهان در مسیر بندگی

از شمایی که هرگز چنین گناهانی نکرده اید

سبقت بگیره.

و شما همچنان درگیرِ گناه بزرگش باقی بمونین!!

چقدر تلخ!

نه؟!

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۵ کوثر متقی
بدترش اون وقتیه که خود آدم درگیر اون گناه بشه‎:-S
پاسخ:
وای این دیگه فاجعه میشه!
خدا نخواد واسه کسی...
البته نتیجه ی این درگیری ای که توضیح دادم ارتکاب گناه نیست! اینی که شما گفتی بدتره ولی نتیجه ی این درگیری نیس.
منظورم درگیری ای بود که باعث میشه هیچوقت نتونی اون شخص رو در جایگاهی که الان هست بپذیری و ببینی
همه ش درگیر گذشته شی! و غافل از الان خودت و خودش... :((
متاسفانه خیلی این طوری هستم
دارم تلاش میکنم نباشم
پاسخ:
واقعا شما هم اینطوری هستی؟؟! منم خیلی اینطوری ام! فکر میکردم مشکل دارم که این مدلی ام!
وااااااااااااای چقدر احساس خوبی بهم دست داد! نه اینکه از این مدلی بودنت خوشحال باشم اما حس کردم هستن کسانی مثل من! :دی
امیدوارم خدا کمک کنه این حس نامطلوب در ما از بین بره. :)
برای هم دعا کنیم.
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۳ مامان محمدمهدی
آره پیش اومده و دچار عذاب وجدان شدم از اینکه تصورم رو نمیتونم عوض کنم
پاسخ:
عجب! پس هستند کسانی مثل من! :)
خب یه ک عذاب وجدانم در مورد خودم کم شد! هههه!
همه دعا کنیم برای هم.