ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1330.

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ

خوشبختی یعنی

مستر باشه و تو خودش نباشه و محو تی وی هم نباشه و خندان باشه

پسرک خندان و در حال یک بازی فکری باشه

سنجد خواب باشه

و خونه مون مرتب باشه!



+این موقع ها عجیب احساس خوشبختی میکنم!

واقعا کجاش توقع زیادیه که باعث میشه کم پیش بیاد؟!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
لوسی می

نظرات  (۴)

باشد بنای خیری
پاسخ:
ان شالله.
سلام
خوووبی مامانی پسرک ها
پسرک ها خوبن؟؟؟
.میدونیم بعضی وب ها سیگنال منفی دارن اما بازم میخونیم
.یا ما غرق گناه دیگرانیم.و طرف از ما جلو میفته
.انشالا که ماموریت ها تموم میشه و پسرک ها هم اونطور که میخوای بزرگ بشن
و زندگیت سرشار ازین پست های خوشبختی باشه 
راستی من وبی ندارم که رمزو داشته باشم :))
پاسخ:
سلام ممنونم عزیزم به خاطر کامنتت که همه پستهامو کامنت گذاشتی :)
آره منم نمیدونم چرا میخونم! البته این وبه خیلی انرژی مثبته من نمیدونم چرا اینقدر ازش سیگنال منفی میگیرم!!
خیلی وحشتناکه آدم اینطوری بمونه..
خدا از دهنت بشنوه خواهر! :) ممنونم..
رمز قبلیمو یادته؟ همونو فارسی بنویسش! گفتم که اسم خانوادگیمونه!
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۸ مامان محمدمهدی
چه خانوم قانعی:))
پاسخ:
هعی خواهر جان! ولی روزگار با قناعت ما نساخت! :((
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۷ مامان محمدمهدی
رمز لطفا
پاسخ:
هه! همین الان فرستادم و داشتم برات می نوشتم که رمز رو فرستادم بری ببینی! یه بار و فقط یک بار لطف کن آدرس وبتو بذار و البته چیز خاصی هم تو کامنت ننویس که جای خاصی نگهش دارم. ممنونم.