ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1333.

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

وقتی بشینی با مسترت

از درد دلهات بگی

و اون به ایده آل ترین وضع ممکن

حال و هواتو عوض کنه.



+سابقه نداشته در زندگیم یکی بتونه اینطوری منو از غم درآره!

+حتی مستر هم با اینکه بلد بود اینقدر حرفه ای عمل کنه

اما تا حالا برام این کار رو نکرده بود!

شاید بهتر باشه بگم خودش هم به تواناییش واقف نبود! :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۸ مامان کوثر
تبریکات فراواااااااااااان منو بابت درک چنین لحظه ای پذیرا باااااااااااااااااش
پاسخ:
:))
ممنوووووووووووونم! :)
ان شالله برای شما :)
عه داری بهونه الکی می گیریا
کفر نعمت از کفت بیرون کندا

مردا علی الخصوص ادمی مثل همسر تو اصلا تو این فضاها نیستن که یه راه حلی داشته باشن ولی از رو بدجنسی تا حالا ازش استفااده کرده باشن
یا نمیدونسته انقدر این راهکار جواب میده
یا هیچ وقت انقد حالت رو بد ندیده بوده
خلاصه اتفاق خیلی خوبی بود :)
پاسخ:
نه اتفاقا اصلا منظورم ناشکری کردن نبود! بیشتر تعجب بود! وگرنه این پستم در طبقه ی خوشبختی ها موضوع بندی شده!
منظورم این نبود که از روی بدجنسی تا به حال برام کاری نکرده، شاید اصلا مستر خودش هم نمیدونست که میتونه اینقدر توانا باشه!
آره یک لحظه ی واقعا بی سابقه بود و یک اتفاق فوق العاده! :)
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۹ کوثر متقی
چقدر این پست انرژی مثبتش بالا بود
پاسخ:
:))
آره برای منم خیلی اینرجتیک بود :)
این نشونه ی داشتن پیش فرضهای لازم برای خوشبخت بودن و شدنه
پاسخ:
آره منم انگار تازه فهمیدم مستر هم یه ایطور چیزایی تو خودش داره! ههه!
۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۷:۲۸ مامان محمدمهدی
لایک برای مسترت
پاسخ:
:)
سلام خوبی دوست خوبم 
کوچولو خوبه؟
کامنت اخرمو خوندم درمورد رمز هم متوجه شدم میرم بخونم
هنوز وقت نشد بقیه پست جدید بخونم همین پست خوندم و برات خوشحال شدم گفتم کامنت بدم
انشالاااااا همیشه رو همین حالت باقی بمونه و ته دلت اروم باشه
من برم بقیه پست هارو بخونم :))
پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟ راستش من سه روز پیش تونستم یه سر بیام اینجا، دو تا کامنت دیگه هم ازت دیدم که برای پست رمزدار نوشته بودی! اما الان که اومدم اون کامنت ها نیست!! :|
خیلی عجیبه! چون اون موقع من نتونستم کاری بکنم با گوشی اومده بودم! حالا نیست! :|
خوندمش درهر حال!ممنونم ازت!
سلاااام چطوری عیدت مباااارک
من خصوصی داده بودم شاید حذفش کرده باشی و یادت رفته 
اگرم که خودش حذف شده که ادم میمونه چی بگه چرا وب ها اینطوری شدن :(
راستی با پوزش کد پایینو  حذف نمیکنی چون واقعا سخته واردش کرد :))
پاسخ:
سلام. آخه من با گوشی وارد شدم خیلی بعیده که حذفش کرده باشم. تازه من پیامهای اون پست هیچکدوم رو حذف نکردم.
ولی خب شاید منطقیش این باشه که بپذیرم اشتباهی حذفش کردم لابد.
چرا. حذفش میکنم :)

+بعدا نوشت: الان دیدم که تو نظرات خصوصی هست هنوز :دی
گفتم که گیج میزنم هنوز! خخخخخ!