ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1334.

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

نگرش جدیدم اینه که

جوری زندگی کنم

که به یک مرگ ایده آل برسم!



+مرگ ایده آل شاید مرگی در مکان و زمان مرگ مرحومین منا باشه!

شاید...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۴ آب رودخونه
سلااام
مرسی که کد حذف کردی :))
من مرگیو دوس دارم که زجر آور نباشه و بدون دردسر باشه و دیگران بخاطرم تو زحمت نیفتن

پاسخ:
سلام :) خواهش میکنم :) از پیشنهادات و انتقادات دوستان استقبال میکنیم :دی
آره واقعا مرگ زجر آور خیلی بده ولی خب یه وقتهایی هم مرگ ایده آل ناشی از زجری خواهد بود که می کشیم!
مثل خیلی از شهدایی که با زجرکشته شدن مخصوصا شهدای صدر اسلام.
نکته ی بعدی هم از خانواده دوستی و هم نوع دوستیت ناشی میشه و کاملا قابل تحسینه، دمت گرم :)
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۵ کوثر متقی

بوی علایم بعد از زایمان میاد

مراقب خودت باش عزیزم

پاسخ:
هههههههه ههههههههههه! خیلی باحال بود.
حالا نمیدونم در جهت مثبت منظورت بود یا منفی اما از جمله ی دوم احساس کردم منفی بود! خخخخخ!
ولی من از جنبه ی مثبت گفتم!
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۳ کوثر متقی
من اول حس کردم منفی ولی بعد که دیدم مثل افرادی در منا مهاجروا الی الله شدن فهمیدم مثبته‎;-)‎حالا شما در هر صورت لطفا خودت را مراقب باش ام البنین جان‎:-*‎
پاسخ:
اینجا آیکون نداره که یک آیکون لوسی می با دهان باز از تعجب بذارم!!
باورت میشه من این لفظ مهاجر الی الله رو تو پاسخی که برات گذاشتم آورده بودم و کلی توضیح دادم و بعد حذفش کردم فکر کردم بهتره پستش کنم تا پاسخ!
و الان که دیدم همون لفظ ثقیل رو به کار بردی برام خیلی جالبه..
آره دقیقا منظورم همین مهاجرت الی اللهه! که با یک مرگ ایده آل مهر تاییدش میخوره! البته نه مرگی که بقیه ببینند و بگن ایده آل بود.
مرگی که مرحوم خودش ایده آل بودنش رو حس کنه.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۵ کوثر متقی

‎:-o این جوری‎:-)‎

آخه روز قبلش عرفه بوده پاک پاک شدن بعد در لباس احرام در حالی داشتن واسه خدا قدم بر میداشتن ...خدا به خانواده هاشون صبر بده اما واقعا این مدل مردن هم لیاقت میخواد هرچند خیلی وحشتناک بوده

پاسخ:
بله کاملا. لیاقت میخواد و سعادت :)
منم هیچوقت دلم برای خود مرحومین نسوخته! دیگه همه کارشون رو کرده بودن دیگه! بعد از عرفه تو عرفات بوده، قبل از سفر حلالیت ها رو گرفتن، حسابهاشون رو صاف کردن، وصیت هم نوشتن، دیگه کی پیش میاد تو زندگی آدم که آدم همه ی این کارهاشو کرده باشه؟!! حتی من میگم شاید خیلیهاشون تو عرفه مرگ پاک و برنگشتن از حج رو هم از خدا خواسته بودن! شاید..
ولی طفلی خانواده هاشون، سخته واقعا.. خیلی سخت. خدا صبرشون بده.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۶ مامان محمدمهدی
نگرش خوبیه
ادامه بده خواهر

پاسخ:
هه :)