ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1335.

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ

آدم ممکنه یک آرمان رفتاری رو تا آخر عمر با خودش ببره

اما هیچوقت به اون آرمان نرسه

چون اسیر عادتهاشه..



+دکتر حبشی

+به بی عادتی کاش عادت کنیم.. (مرحوم قیصر)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۹ کوثر متقی
چه خوب  گفتی
کاش
متاسفانه زود عادت میکنبم هرچند خیبی وقت ها شابد بد نباشه
پاسخ:
خیلی زود عادت میکنیم. آره خب عادات خوب هم خوبه دیگه.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۹ مامان کوثر
اون پسته کو؟؟
من جواب وراجی هامو کجا بخونم
صبح بود هااااااااااا، من نرسیدم بخونمش:(
پاسخ:
اونا جواب نداشت.پسته از بالای صفحه به محل اصلیش منتقل شد. ولی کامنت ها رو جواب ندادم! و تایید هم نکردم. هست پیشم.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۳ آب رودخونه
بسیار عالی
به بی عادتی کاش عادت کنیم :)

پاسخ:
:)
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ مامان محمدمهدی
اوهوم
پاسخ:
:)
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ملکه بانو
امان از این عادت ها، امان!
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ ملکه بانو
به نظرم مهم تر از مرگ ایده آل اینه که آدم ایده آلی بشیم.
مثلا تو همین حادثه منا کلی سنی بودن، حالا چقدرشون ممکنه رستگار بشن؟!!
پاسخ:
منظورم ایده آل بودن نحوه ی ورود به سرای باقی است..
منظورم از مرگ ایده آل مرگی نیست که بقیه ببینند و بگن ایده آل بوده!
مرگی ایده آله که خود اون مرحوم ایده آل بودنش رو احساس کنه.
و به نظرم آدم ایده آل در هرجا و هر شرایطی که بمیره مرگ ایده آلی خواهد داشت :)
امام صادق می فرماید شیعه ی ما شهید است حتی اگر روی فرش خانه اش جان بدهد.