ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1336.

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ

کار مدیر خانواده این است که زمینه های رشد و کمال رو در افراد ایجاد کنه

بگرده و ببینه که چه موانعی هستند که اجازه نمیدن این زندگی مبارک باشد

اونها رو از سر راه برداره یا تغییرات لازم رو ایجاد کنه

تا جهت بهره دادن و بهره گذاشتن،

اون رفتارها تغییر کنه.

آدمهایی که در سایه ی این مدیریت زندگی میکنند

خودشون رو در حس شیرین "رهایی" خواهند یافت..


+دکتر حبشی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۳ مامان محمدمهدی
اونوقت همچین مدیرایی یافت میشن آیا؟!
پاسخ:
خب باید یافت بشن دیگه! مدیر خانواده خانم خونه س :)
ان شالله ما اولین هاش بشیم! خخخخ!
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ملکه بانو
چه سخت!!
پاسخ:
خیلی! همت مداوم، کار مضاعف!
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۱ کوثر متقی

مدیر خانواده خانم!من خیال میکردم آقا می باشد اگه موانع انسانی باشن چه جوری برشون داریم؟باید دورشون زد یا از روشون پرید ‎;-)‎

واقعا زندگی زیبا تر میشه اگه این جور بشه

پاسخ:
خب دو جنبه ی داخلی و خارجی داره دیگه! به نظرم شخصیت زن در مدیریت داخلی خانواده پررنگ تره. اینی که شما میگی مدیریت خارجی خونه ست که طبیعتا مدیر خارجی مرد خونه است! و به قول رهبری زن جلوه ای از درون خانواده ست و مرد جلوه و وجهه ی بیرونی خانواده..
ولی واقعا زندگی زیبا میشود.. کاش بشود.. هعی روزگار!
:))
پاسخ:
:)
شاد باشی مادر :دی
۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۱ کوچک‌های بزرگ
ممنون از اطلاع رسانی.موفق باشید.
پاسخ:
قربون شما.