ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1338.

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

فرزند ما

شاگرد چگونه بودن های ماست..



+دکتر حبشی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۸ آب رودخونه
سلام
خوبی دوستم؟؟
پست قبل میخواستم کامنت بدم اما قسمت پیام کلیک نمیشد که متن بنویسم
پسرک هم پو بازی میکنه مث من :)))
 میشه بپرسم دکتر حبشی چه کسی هستن؟

پاسخ:
سلام عزیزم. :)
آره حسابی هم هواشو داره!
دکتر حمید حبشی یک روانشناسه که روانشناسی هاش گرایش مذهبی داره.
من سی دی های آموزشیشو خریدم دارم گوش میدم
بعضی نکته هایی که هم برای خودم میتونه تذکر باشه
و هم برای بقیه رو مینویسم اینجا که هم برای خودم بمونه هم بقیه اگه دوست دارن استفاده کنن.
من به شخصه فعلا حرف بی ربطی ازش نشنیدم و تا اینجا که شنیدمش قبولش داشتم.
خیلی قبل تر ها، یه مدت تو تلویزیون هم برنامه داشت.
آهان مرسی 
بازم از نکته های جالبشو برامون بزار :)
پاسخ:
:)
البته این مباحثی که من گوش میدم متاهلیه! یه بسته داره برای پایه ریزی ازدواج موفق!
یه سایت هم داره که جواب سوالات رو میده.
http://mf-shahedan.com/

مرسی :))
پاسخ:
:)