ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1339.

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

این اسم "سنجد" بدجور رو پسرک دومم موند!

باهاش مشکلی ندارم اما

اسم "پسرک" و "سنجد" هیچ تناسبی با هم ندارن!

با این عدم تناسبه مشکل دارم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
لوسی می

نظرات  (۳)

خب مهم دنیای واقعی هست نه اینجا
میخای اسمشو بگو تا این بحران حل شه :)
پاسخ:
هههه! نه تو دنیای واقعی هم خیلی اسمهاشون به هم نمیاد! یعنی کلا به این اعتقادی ندارم که اسامی به هم بیان!
اما پسرک و سنجد از دو سنخ کاملا جدا هستن!
۱۴ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۵ مامان محمدمهدی
خیلی سریع دست از این دو کلمه بردار و به اسم خودشون صداشون کن.
اسم کوچولورو هم برامون بنویس که نمیدونم
پاسخ:
باوشه! با توجه به اینکه کلا پنج تا خواننده دارم و تابلویه که هیچکدومتون از اقوام نیستین می نویسم اسمهاشونو!
از مزایای کم بودن خوانندگان همینه!
۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۷:۳۴ ملکه بانو
شما هر اسمی بگی ما تابعیم
پاسخ:
قربون شما :)
فکر میکنم خوبه اسمهای خودشون رو صدا بزنم.