ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1343.

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

تصمیم گرفتم از حالا بچه ها رو با اسم خودشون صدا کنم.

...

:)



+بعدا نوشت: تصمیمم عوض شد! اصلا راحت نبودم خب! :(

+اسمی که به پسرک بخوره اگر برای سنجد دارین پیشنهاد بدین ممنون میشم :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
لوسی می

نظرات  (۲)

لوسی جان من مجددا انتقاد دارم :))
البته درحد یه انتقاده ها
راستش پسرک یه اسمی هست که من باهاش راحت نیستم 
یعنی ازهمون اول بنظرم عنوان خوبی برای اون آقاپسر بامزت نیست
بنظرم یه عنوان خشکی هست و نمیشه باهاش رابطه احساسی برقرار کرد
بازم پوزش بخاطر انتقادم چون این وب خودته و اختیارت با خودت :)
خیلی حرف زدم :((
پاسخ:
راستش انتقادت برام عجیبه چون من با کلی عشق اسمش رو پسرک خطاب میکنم!
این کاف که به پسر چسبیده کافِ تحبیبه نه کافِ تصغیر!
یعنی منظورم پسر کوچک من نیست منظورم پسر عزیز منه!
برای من کلی عشق توش هست! ولی تو لغت سنجد عشق نیست هرچند که من با عشق سنجد خطابش میکنم!
حتی تو خونه هم گاهی بهش میگم سنجد! هه هه!
من از هرگونه پیشنهادی برای اسم مطلوب استقبال میکنم خب دو تا اسم خوب پیشنهاد بده بررسی کنیم! :)
اصلا خوشم میاد که از انتقادت استقبال میکنی :)
مهم تویی که با عشق پسرک خطابش میکنی 

پاسخ:
ممنون عزیزم.