ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1347.

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ
واقعا این که خانم خونه
از صبح تا شب
با بچه ها تو خونه تنها باشه
و شب که آقای خونه میاد
فقط فرصت خوابیدن وجود داشته باشه،
اسمش زندگی کردنه؟!
 

+من درگیر کامنتت شدم حیران! :(
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
لوسی می

نظرات  (۳)

خخخخخخخ
خیلی باحالی. پستت تو حلقم واقعنی :))

ولی جدای از شوخی چه میشه کرد. منم اینجوری نیستم که اصلا غر نزنم. کمی هم غرش رو به شوهرم میزنم اما خب چه میشه کرد؟ فقط این ارومم میکنه که بخاطر ما مجبوره نباشه وگرنه هیچ مردی دوست نداره اینقدر کار کنه. "یه بخش از نبودنش هم برای درسه که بخاطر ما نیست :))"

فعلا هرروزم رو از روز قبل برنامه ریزی می کنم تا هرروز خونه تمیز تمیز باشه. مثلا هم میخوام برا کنکور ارشد بخونم اما هرچه میکنم کلا در روز 1 ساعت وقت میتونم خالی کنم
کلا با خونه و فاطمه درگیرم. موقع شونه کردن موهام دیدم یکی از موهام نصفش سفید شده. اونم در شرایطی که ما خانوادگی تا نزدیک 50 موهامون سیاه سیاهه :/ 
هیچکسی رو هم تو قم ندارم. یه دوست خوب داشتم اونم رفت تهران
رسما فقط منم و فاطمه. فاطمه و من

چقدر غر زدم :)))
پاسخ:
آره غرهای خنده داری هم زدی! :)) از بس از این شکلک ها گذاشتی! :دی
خب راستش من خیلی اعتقاد ندارم که مثلا مستر به خاطر ما این همه میره ماموریت!
چون اگر ما هم تو زندگیش نبودیم می رفت بلکه اون موقع بیشتر و راحت تر هم میرفت!
بعضی مردها مثل مستر عاشق کارشونن و در هر شرایطی دوست دارن تو اون کار بمونن.
و جالبه که مستر با این همه رنجی که شغلش به من وارد میکنه دلش میخواد منم عاشقانه کارشو دوست داشته باشم! :دی
واقعا؟ نصف مو؟! من کلی موی سفید دارم که مدل سفید شدنشون اصلا تریپ ارثی نیست! خوش به حال خانواده تون..
ان شالله که زندگی برات به خیر و سربلندی بگذره :)
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۱۶ مامان محمدمهدی
:))
همینکه فاطمه رو داره حیران خانوم یعنی همه رندگی رو داره
البته این نظر من بعنوان یه عاشق واقعی بچه هاست 
شما هم سخت نگیر و با بچه هات حال دنیارو ببر
پاسخ:
آره به نظرم نظرت ناشی از عاشق واقعی بچه ها بودنه!
من عاشق بچه هام هستم اما عاشق باباشونم هستم خب! :(
من انگیزه م از ازدواج بچه داری نبود که! انگیزه م شوهر داری بود!خخخخخ!
لوسی واقعا سخته 
مخصوصا با وجود پسرک و سنجد کوچولو
نگهداری یه بچه سخته چه برسه دوتا 
انشالا خداوند توانتو بیشتر کنت
پاسخ:
آره خداییش خیلی سخته :((