ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1348.

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ب.ظ

این روزها همه ش فکرم درگیر محبت کردن به مستر و پسرکه!

هرکار میخوام بکنم

قبلش فکر میکنم چطور میشه مهربون تر انجامش داد!

:)



+هرچند همیشه هم موفق نیستم

و مخصوصا رفتارهای پسرک

و مأموریت های مستر

کاملا کارشکنانه است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
لوسی می

نظرات  (۲)

گاهی آدم میخواد تو لحن و رفتاراش مهربونیشو بیشتر کنه نمیشه متاسفانه 
:((
پاسخ:
آره فقط باید مواظب بود که این نشدن ها انگیزه ی آدم رو نکشه و آدم کلا بی خیالش نشه!
باید ادامه داد بالاخره مهربونی یه عادت قشنگ خواهد شد..
ان شالله.
خوش بحال ِ مستر!
پاسخ:
:)
ولی فکر نمیکنم خودش چنین احساسی داشته باشه.