ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1349.

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

این مدتی که مستر نبود

فهمیدم خرید کردن بدون مستر

بسیار لذت بخش تر و راحت تر از

خرید کردن به همراه مستره!!


+تو خریدهای دوتایی این منم که مشکل دارم!
با اینکه مستر کاملا دست و دلبازانه خرج میکنه
روم نمیشه راحت به مستر بگم پول زیادی بابت چیزی بده که دوست دارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
لوسی می

نظرات  (۳)

من اصلا موقع خرید رفتن با شوهرم استرس می گیرم
هرچقدر هم چهره ش عادی باشه باز تابلوئه که دوست داره بریم مغازه اول همه چیز رو بخریم بیایم بیرون

4تا مغازه دیگه هم بری بلکه ارزون تر گیر بیاری که کلا معنی نداره براش :|
پاسخ:
آره دقیقا مشکل منم استرس خودمه!
آخخخخخخ که چقدر این جملاتت آخر معرف مستر بود! :|
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۰ مامان محمدمهدی
چقدر من و تو با هم اختلاف داریم
یعنی من گرچه خیلی راحت و با روی باز نبود همسر رو تحمل میکنم و یا استقبال به همون نسبت هم از اینکه بدون ایشون خرید برم فراریم از بس که تو خرید تنبلم و خسیس و اینا برعکس ایشون که حوصله گشتن تو 100 تا مغازه رو داره صرفا برای اینکه بهترین و زیباترین جنس رو بگیره و راحتم پول خرج میکنه برعکس من که عینهو یه گدا خساستم میاد وقت خرید مخصوصا واسه خودم
پاسخ:
راستشو بخوای من خودمم تو خرید رفتن خیلی تنبل و خسیسم! شاید اصلا یه دلیل اینکه روم نمیشه به مستر سر بعضی چیزها بگم خرج کن به خاطر خست خودمه نه مستر! هه هه! چون خودم زورم میاد فکر میکنم مستر هم زورش میاد در حالی که مستر کلا اهل خرجه!
ولی این روزهای نبودنش سعی کردم بیشتر به خودم و علاقه مندیهام احترام بذارم.
سلاااام وای کجای تو دلم تنگ شده بود برات :)
کم پیش میاد من تو کامنت کسی نوشته باشم دلم برات تنگ شده به انگشت یه دست هم نمیرسه
پس بدون نبودت خوب نبوده ها :)


پاسخ:
عزیزمممممممممم :)
ممنونم. تو خوبی؟ ایام به کامه؟ اوضاع مناسب شد؟
خیلی منتظرم که یه روزی بیای خبرهای خوب بهم بدی.
ممنونم از لطفت :*