ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1352.

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ

پارسال روز اول محرم

همین موقع های روز

من، مستر و پسرک

به طرزی غیرقابل انتظار

مسافر کربلا شدیم..




+من فقط یادم می‌آید گفت: وقت رفتن است

دیگر از آنجا به بعد اصلاً نمی‌دانم چه شد. (حمیدرضا برقعی)

+یادم نمیره بُهت و حیرت مستر رو که حتی از پشت تلفن هم قابل درک بود

+خدا قسمت همــــــــــــــــــــــــــــــــــه بکنه ان شالله..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ ملکه بانو
ان شاء الله به زودی زیارت 4 نفره قسمتتون بشه
پاسخ:
ممنون از دعای خوبت. ان شالله.
شما هم همینطور :)
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۸ نجمه خانم
بهت مستر؟ یعنی ثبت نام نکرده بودید؟ یعنی بهتون افتاده بود کربلاهه؟
پاسخ:
نه. ثبت نام نکرده بودیم :)