ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1375.

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ

به جای اینکه تو فرصتهات به دنبال مشکل باشی

تو مشکلات به دنبال فرصت باش.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
لوسی می

نظرات  (۴)

چ ثقیل بود به به زیبا بود ممنون
پاسخ:
قربونت.
سلام خوبی مامان پسرک ها ؟
کوچولو و داداشیش خوبن؟
عزاداریت قبول درگاه حق
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم ازت. خوبن الحمدلله.
همچنین برای شما ما رو هم دعا کن.
راستی لوسی جان پیشاپیش تولدت مبارک 
ماه توست این ماه
 اخرش تاریخ دقیقشو نمیدونم :))
میدونم که روزای اخره ماهه
پاسخ:
وای ممنونم عزیزم. اصلا انتظارشو نداشتم.
آره این ماه ماه منو پسرکه :)
من 28 م تولدمه :)
۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۸ مهراد فروتن
احسنت 
ممنون
پاسخ:
:)
قابلی نداشت.