ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1376.

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

امروز واکسن دوماهگی سنجد رو زدیم

و من کلییییییییییییییییییییی از خانم مرکز بهداشتی

روحیه گرفتم!



+کلی حال کرده بود که من با 26 سال سن، هم ارشد دارم و هم دو تا بچه دارم! هه!

مستر هم بهم کلی افتخار کرد! خخخخخخ! عقده ای بازی به تمام معنا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
لوسی می

نظرات  (۳)

پاسخ:
قربانت :)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۳ مامان محمدمهدی
منم حال کردم بوخودا
پاسخ:
:))
قربانت!
خوب خیلی عالیه
پاسخ:
:)
اما آنچنان چیز قابل افتخاری نیست! مگه اینکه مسترِ آدم به آدم افتخار کنه!