ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1377.

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ

و امروز سه سال گذشت

از اولین روزی که طعم مادری رو چشیدم..



+پسرکم تولدت مبارک..

+به خاطر محرم نمیخواستیم الان تولد بگیریم

اما من فقط خواستم یه چیزی براش بخرم که دل خودم آروم باشه

براش از این برجهای هیجان خریدم اما مدل رنگی رنگیش.

خیلی ایده آله برای بچه های این سنی.

یه عاااااااالمه بازی های مختلف میشه باهاشون کرد.

من و مستر هم میتونیم باهاش بازی کنیم! :دی

بسیاااار از خریدم راضی هستم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
لوسی می

نظرات  (۳)

عزیزم❤ تولدش مبارک و سالروز شروع رسمی مادریت😍
پاسخ:
ممنون عزیزم. شروع رسمی رو خوب اومدی :)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۲ مامان محمدمهدی
سلام
مبارک باشه تولد گل پسر
و کادوی ارزشمندشنه:))
پاسخ:
ممنون عزیزم.
:دی
سالگرد مادر شدنت مبارک
خیلی هدیه خوبیه. ما از یه سالگی پسرم داریم باهاش بازی میکنیم.
پاسخ:
ممنون عزیزم.
آره چیزی خوبیه. چه عالی.پسرک من قبلش با همینای پسرعموش بازی میکرد که رنگی نبود و عاریتی بود دیگه یه کمش دست ما بود!
اما این رنگی ها تنوع بازی بیشتری رو ایجاد میکنن.