ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1378.

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

-مامان خرمالویه سِسیده؟

+رررِسیده! بگو رِسیده!

-سِسیده!

+بگو رِ!

-رِ.

+آفرین! رِ...سیده!

-رِ....سِسیده!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
لوسی می

نظرات  (۵)

عزیزم!!
پاسخ:
:)
قربونت.
آخییییییی چه بامزه 
سسیده :))
 تولدش مبارک باشه
انشالا همیشه سالم و سلامت باشه 
سلام یادم رفت
سلاااااااام
راستی چرا عکس نمیزاری عکس بچه ها که نمیشه خب عکس همین برج که گفتی 
انتقاد نبوده ها پیشنهاد بوده
:))
ع
پاسخ:
:))
ممنون عزیزم.
میذارم عکسشونو یه بار!
این برجه هم یه سری قطعات شبه آجره که میذاری رو هم میشه برج!
تو نت هست یه سرچ بکنی میاد!
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۹ مامان کوثر
از اون پستهای بسسسسسسسسسسسسسیار دلنشین بود
بیشتر بگذار لطفا
قند توی دل آدم آب میشه:*
پاسخ:
عزیزم :)
واقعا عاشق بچه ها هستیا!
باشه بیشتر میذارم! :*
۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۳ مهراد فروتن
چرا انقدر بچه ها خوبن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
پاسخ:
نمیدونم واقعا چرا!
ولی برام جالبه که شما اینقدر در مورد بچه ها احساسات به خرج میدین!
معمولا از اقایون بعیده!
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۴ مهراد فروتن
همیشه رابطه ی خوبی با بچه ها داشتم، البته بچه ها هم با من رابطه ی خوبی دارن.
بچه ها خیلی واقعی اند، حرف و دلشون یکیه. خیلی چیز های بد رو هنوز یاد نگرفتن. مثل دروغ، حسادت، دو رویی و... وقتی کنار بچه هام خیلی راحتم. حرف سیاسی در کار نیست (این خیلی مهمه) پر از رویا های عجیب و غریبن، بچه ها پر از حس بودن اند. 
این طوری بگم بچه ها رو دوست دارم چون با کنارشون بودن برای یه مدت کوتاه هم که شده، بدی ها و زشتی های اطرافم یادم می ره.

پاسخ:
:)
بله همه ی توصیفاتتون درسته. بچه ها همونی رو نشون میدن که واقعا هستند بدون هیچگونه تعارف، تقیه و حتی ریاکاری ای. :)