ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1379.

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ
بعد از چهارسال
دوستی که ادعا میکنه من صمیمی ترین دوستش هستم
ازم خبر گرفت!


+اونم به لطف تلگرام!
+خبرگرفتن های من تو این چهارسال بی جواب می موند!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۴ مامان محمدمهدی
دمش گرم:)
پاسخ:
بعله!
۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۶ مامان کوثر
من تازه تونستم با چنین دوستهایی مثل خودشون رفتار کنم،
البته همیشه هم موفق نیستم، دوستهای دوران دانشجویی و خوابگاهم، هنوزم ارتباط یه طرفه است، ولی دوست صمیمی ام...
پاسخ:
مشکلی که من دارم تلفنه! من اصلا آدم اهل تلفنی نیستم! اصلا ها!
خیلی سختمه با تل از یکی خبر بگیرم. برای همین معمولا اونهایی برام موندن که خودشون هم پایه ی تل بودن وگرنه من دو بار زنگ بزنم طرف توجه نکنه دیگه نمیزنم یعنی کلا انگیزه م از دست میره برای نبرد با تلفن!
ولی از وقتی این شبکه های مجازی اومده کلا پیگیر احوال اشخاص میشم.