ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1380.

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ
وقتی پسرک دنت شکلاتیشو کاملا دست مالی میکنه
و من خودخوری میکنم که چیزی بهش نگم!


+فکر میکردم که حق داره جوری بخوره که براش لذتبخش تر باشه!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۶ مامان محمدمهدی
خب اگه فکر میکردی حقشه دیگه چرا خودخوری میکردی؟!
من بنامو گذاشتم وقتی بچه هام مدرسه ای شدن سخت گیری کنم تو همه چی و الان راحتشون بزارم تا اعصاب خودم آروم تر بمونه و بسی موفق شدم و به هدفم که همون آرامش در این زمینه ست رسیدم.شما هم از اساس بی خیال شو:))
پاسخ:
برای اینکه تماشای چنین منظره ای سختمه! ولی چیزی نگفتم خیالت راحت!
آره باید بچه رو راحت گذاشت ولی تو موارد رعایت بهداشت من خیلی سختمه! خیلی!
باید رو خودم کار کنم!
تو این جور مواقع دو جور دیدگاه و یا واکنش وجود داره که البته بیشتر اوقات تنظیماتش ناخوداگاهه و خودمونیم که باید حوسمون باشه رو کدوم کانال تنظیم کنیم نگاهمونو
من یادمه از همون اوایل تولد پسرم گاهی که میخواستم از یه برخورد یا یه همچین کثیف کاری ای ناراحت شم همون لحظه که داشتم حرص میخوردم یا میخواستم بدخلقی کنم باهاش خودمو میذاشتم جای اون و اینطوری در لذتی که میبرد شریک می شدم
خیلی موثر و جالب بود
واقعا لذتبخشه و در عین حال از اذیت شدنمون هم کم میکنه
امیدوارم تا همیشه بشه این طور خودم رو جاش بذارم
روزهای سخت دوران بلوغ و بعد تر از اون جوونی رو میگم
پاسخ:
میدونی من شاید زیادی روی بهداشتی خوردن و بهداشتی رفتار کردن حساسم.
اره حق با شماست که بهتره خودمو جاش بذارم. برای همین هم که فکر کردم احتمالا براش لذت بخش تره، چیزی بهش نگفتم
اما دیدن غیربهداشتی خوردن و کثیف کاریش به خودخوری منجر میشه!!
منم تو بعضی چیزها میتونم باهاش لذت ببرم اما تو رعایت بهداشت...
فک کن وقتی دست کثیفش رو که مثلا به جای کثیفی زده میکنه تو دهنش من داغون میشم!
در حالی که فکر میکنم این اقدام بچه ها خیلی طبیعیه و من نباید وسواسی بار بیارمش :(
باید رو خودم کار کنم..
۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۴ مامان کوثر
خب تا جایی که میتونی نگاهش نکن :D
من گاهی که میبینم فقط حرص میخورم و درعمل کاری نمیتونم یا نباید بکنم، خودمو مشغول کار دیگه ای میکنم، البته این باعث نمیشه که ذهنم کامل منحرف بشه، حرصه رو میخورم ولی خب یه کم، کمتر
راهکار مهتاب جون هم خیلی کاربردیه، گاهی که خیلی خسته میشم به این فکر میکنم که این لحظه و این شادیِ او، دیگه تکرار نمیشه، پس هرچند به من سخت بگذره، بذار او شاد باشه
یادم نیست دقیقا کجا خوندم ولی تو یه وبلاگی نوشته بود تو که ظرفیت نداری، لباس سفید تن بچه ات نکن، برام خیلی خوب بود، خیلی وقتها بیخود بچه ها رو محدود میکنیم
البته تو خودت هم گفتی روی بهداشت حساسی، ولی خب از یه طرف هم مواظب باش این حساسیتت آتو نشه دستش، بچه ها رو که میشناسی...
پاسخ:
آره همین کار رو میکنم!نگاهش نمیکنم...
نه من روی کثیف نشدن لباسهاش حساس نیستم روی بهداشتی که خودش داره حساسم.
یعنی اگه گلی و خاکی بشه برام مهم نیست اما اگر دست کثیف رو تو دهنش بذاره رسما ویران میشم!
آره باید خیلی حواسم به این آتو باشه.. نکته خوبی بود.