ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1382.

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

خیلی بد شده م.

چیزهایی برام طبیعی شده

که قبلا به خاطرش کلی گریه میکردم!

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

من برعکس شدم. برای چیزایی گریه می کنم که قبلا نه
پاسخ:
اینم برای بعضی چیزها در من ایجاد شده ولی بیشترش از ضعیف شدنمه.
 اینی که گفتم جنبه منفی قساوت قلب بود! :(
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۳ مامان محمدمهدی
بهتر
پاسخ:
هههههههه! زیادی منطقی هستیا! :))
یکی از دوستام میگف این نشونه بزرگتر شدنه
نشونه اینه که در برابر مشکلات دیگه کم نمیاری
پاسخ:
درسته ولی خب بستگی داره که دلیل گریه چی بوده باشه!