ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1386.

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ

+هی کتاب برام میخری؟!

- یه کتاب برات میخرم! بگو یه!

+یه.

_آفرین! یه کتاب!

+هی کتاب!

-یه کتاب! یه! بگو یه!

+یه!

-خب حالا بگو یه کتاب!

+هی کتاب!

-یه کتاب!

+خب منم همینو دارم میگم دیگه! هی کتاب!


:*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۰ مامان محمدمهدی
چرا بچه رو اذیت میکنی وقتی داره درستشو میگه؟!
وال لا
پاسخ:
:))
چقدر بامزه هستن ایشون:-*
پاسخ:
آره بعضی وقتها زیادی بامزه میشه. البته من قبلا نمی نوشتم ازش. الان فکر میکنم خوبه بنویسم بمونه :)

فضای پست هایمان بی شباهت نیست
دنبال خواهم کرد
سر پا باشید
پاسخ:
بله خوندمتون. میام بیشتر.
ولی این دعا به دعاهایی بهتر هم میتونه تغییر کنه ها! سر پا بودن خوبه اما بهتر از این خیلی چیزها هست.
ای جان❤❤❤
پاسخ:
قربونت :*
ان شالله نی نی شما :)
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۲ مامان کوثر
خب طرز صحبتت رو اصلاح کن دیگه:))))
:* به توان n
پاسخ:
والا! دو روز دیگه همینو بهم خواهد گفت! :))
قربونت :*