ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1389.

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ق.ظ

چقدر لذت بخشه

خوردن ساندویچ های خیلی معمولی

که دورشون کاغذ کاهی پیچیدن!


:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۹ مامان محمدمهدی
کلا خوردن ساندویچ همه جوره لذتبخشه:)
پاسخ:
آرههههههههه ولی این معمولی ها به من خیلی حال میده یه حس نوستالژیکی هم توش هست آخه!
من از بین همه ی.فست فودها عاشق فلافلم...به همون شکل که گفتی...و ساده ترین شکل ممکن
پاسخ:
آره یادمه تو وبتون گفته بودین :) برعکس من اصلا با فلافل راحت نیستم! :|
ولی کلا ساندویچ ساده خیلی خوبه :)
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۸ همسر سید علی ...
وااااااای 
آره واقعا ... خیـــــــــــــلی ...
پاسخ:
:)
پس شما هم شخصیت نوستالژی دوستی دارین :)