ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1390.

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ق.ظ

وقتی زور منطقی و احساسیت به کسی نمیرسه

و هیچ کس هم برای حرفت تره خرد نمیکنه

مجبور میشی از خدا بخوای انتقامت رو بگیره!!




+واگذار کردن اشخاص به خدا اصلا و ابدا برای من جالب نیست!

+جالبه که خدا تنها کسیه که

همیشه ی همیشه

برای کارهای ما، حرفهای ما و احساسات ما

ارزش قائله و بهشون اهمیت میده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۶ مامان محمدمهدی
دوسش دارم:))
دیدی وقتی آدم اونیرو که از پسش برنمیاد هیچجوره و به خدا واگذارش میکنه بعدش چقدر آروم میشه؟ یعنی آیا شما هم همچین آرامشیرو تجربه کردی آیا؟
خانوم اون سوالتو اومدم سازمان و وبلاگ رو باز کردم، یادم افتاد که باید از مامان میپرسیدمش
حالا هروقت یادم افتاد تلفنی یا حضوری میپرسم و بهت میگم
پاسخ:
آره خودمم دوستش دارم مخصوصا پی نوشت دوم رو! باید بکنمش یه پست جدا!
از صبح که نوشتمش دارم بهش فکر میکنم.
اما من با واگذار کردن افراد به خدا آروم نمیشم! روم نمیشه کسی رو به خدا واگذار کنم.. هم از خدا شرمم میاد هم به عاقبت طرف فکر میکنم می بینم ارزششو نداره بذارم واسه اون دنیا و با خدا درگیرش کنم! همین جا حالشو بگیرم بهتره بعد که گفتم زورم هم نمیرسه دیگه یا باید با همون خدا راست و ریس کنم یا کلا باید بی خیال شم! برای همین اصلا آرومم نمیکنه بیشتر درگیرم میکنه که واگذار بکنم یا نه! ههههههههههه! خود درگیری به تمام معنا!
قربونت.

گاهی وقت ها آدم واسه آرامش خودش این کار رو میکنه مگه پناهی جز خدا هم میشه داشت

میدونی به نظر من بهتره از بخوابم متوجه ظلم هاشون بشن تا دیگه ظلم نکنم !یعنی همون بدی شبیهش به خودشون بشه تا بیشتر از این از خدا دور نشن😉

پاسخ:
آره ولی این اوج خیرخواهیه! وقتی من از یکی بی نهایت شاکی باشم به گزینه ی واگذاری به خدا فکر میکنم که اونم تو پاسخ مامان محمدمهدی گفتم چه درگیری ای رو برام ایجاد میکنه! اون موقع اصلا خیرخواه نیستم! هرچند که ترسیدنم از واگذاری اشخاص به خدا هم شاید نوعی از خیرخواهیم باشه!! شاید!
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۱ مامان محمدمهدی
منظورم خدا بودا نه یادداشت شما که البته همیشه برام جذاب هستن
پاسخ:
ای نامرد! یعنی اساسی له شدم با این کامنتت!
مگه واگذاری به خدا یعنی حواله دادنش به اون دنیا! همین دنیا همه جواب کارهاشونو میبینند (به غیر از کارهایی که خیلی خاص چ منفی چ مثبت)
پاسخ:
نه! لزوما اون دنیا نیست! در هر حال انتقامی که خدا بگیره خیلی جالب نخواهد بود! ههه هه!
امام حسین می فرماید بترس از آزار رساندن به کسی که هیچ کسی رو جز خدا ندارد!
یه جورایی بیم دادن از انتقام خداست!
عجب حدیثی ...
خب کسی که این قدر خدا را در نظر نداره که به بقیه ظلم میکنه و هیچ جوره نمیشه متوجه ش کرد که بابا جون داری ظلم میکنی ( شاید ظاهرا به یه نفر اما در باطن به یه نسل) چیزی جز انتقام خدا به هوش نمیارتش تازه باید خاطرس عزیز باشه تا خدا به هوش بیارتش وااالا
:/

پاسخ:
آره خب دقیقا همینطوره! موافقم باهات.