ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1391.

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ
خدا تنها کسیه که
همیشه ی همیشه
برای کارهای ما، حرفهای ما، و احساسات ما
ارزش قائله و بهشون اهمیت میده!




+این پی نوشت پست قبل بود اما از وقتی نوشتمش بهش فکر میکردم
در نهایت تصمیم گرفتم یک پست جداگانه باشه برای تذکر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱)

خیلی درسته...
خیلی...

فکر میکنم نتیجه عملیش هم این بشه که به جای اینکه سفره دلمونو برای اطرافیان باز کنیم, راحت تر بریم سراغ خدا و با اون فقط درد دل بگیم. برای اون خودمونو لوس کنیم. بذاریم اون گریه مونو ببینه...


هنوزم دعام سر پا بودنه. اما منظورم حضور وبلاگیه.
اینکه بتونید, فارغ از خودتون, اینجا هم یه شخصیت از خودتون بسازید که سر پا باشه, آرزوی بزرگیه.
کمتر کسی بهش میرسه...
پاسخ:
آره دقیقا. سفره های دلمون رو نباید هرجایی پهن کنیم و چه کسی بهتر از خودِ خدا!

ممنون بابت دعا به این جنبه ش فکر نکرده بودم. آره اینم دعای جالب و خوبیه :)