ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1393.

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ب.ظ

عموهای طفلکی فیتیله ای!

فک نکنم خدا به سادگی از باعث و بانی ماجرا بگذره!



+البته این نظر شخصی منه ولاغیر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
لوسی می

نظرات  (۶)

سلام
نظرمنم همینه
یه کم زیادی شلوغش کردن
انقدام سروصدا نداشت
خداکمکشون کنه
پاسخ:
آره قضیه زیادی جدی شد :(
آخه محمد مسلمی خودش ترکه!
ان شالله. 

taghsir khodeshone

vaghti film sarzamin kohan ba on hame kharkh o bazigar o tatil kardan dg in ke jaye khod dare

akhe khodaeeish in chi bood goftan:((

پاسخ:
اون یکی رو فینگلیش نوشتم محض شوخی بود این یکی رو گناخ داری دیگه!
آره منم نمیگم شوخی جالبی بود یا کار خوبی بود خیلی هم زشت بود ولی اینکه آذری زبان ها به خودشون بگیرن واقعا جای تعجب داره برام! من اصلا احساس نکردم به اونها توهین شده! وقتی که تو اخبار گفت چند نفر از سازمان اخراج شدن فکر کردم چه توهین مسلمی اتفاق افتاده و رسما اینها آذری ها رو مورد خطاب قرار دادن و فلان و بهمان! در حالی که دیدم نه! یک جا تو نت خوندم که طرف در حمایت از فیتیله ای ها از پایتخت مثال زده بود که بابا ارسطو و نقی با لهجه ی غلیظ شمالی چقدر جاهای مختلف فیلم آدمهای ضایعی هستن، یا اون قسمتی که غذای سگ خورده بودن! خب شمالی ها چی شد که اصلا فکر نکردن منظور پایتختی ها اینه که شمالی ها غذای حیوانات خانگی میخورن؟!
واقعا گیر الکی بود دیگه قبول کن!
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۶:۴۳ مامان محمدمهدی
چی شده مگه؟
پاسخ:
ههههههه! تو هم مثل منی! بی خبر از همه جا!
منم از این و اون شنیدم سرچ کردم فهمیدم چی شده!
یه بخش نمایشی بازی کردن که دو نفر که ترکی حرف میزنن میرن هتل بعد بچه هه به جای استفاده از مسواک از ... استفاده میکنه! بعد دهنش بوی بد میگیره. هرچند که شوخیشون اصلا خوب نبوده ولی خب دیگه توهین به ترک ها هم نبوده ولی به خودشون گرفتن.
این باعث شده که اقوام آذری زبان به شدت شاکی بشن که توهین به ما بوده و تظاهرات و از این کارها راه انداختن و اینها هم هزاربار معذرت خواهی کردن که ما منظوری نداشتیم و محمدمسلمی گفته که بابا من خودم ترکم و  مگه میشه اقوام خودمو مسخره کنم و بعد چند نفر از سازمان صدا و سیما اخراج شدن و اینا هم دادگاهی شدن تا ببینیم چی میشه!
من باید در هر شرایطی کامنت بذارم دیگه ببخشید :)

آخه اذری های طفلک دارن به شهر خودشون آسیب میزنن الانم! به قول یکی میگفت کاش مسلمون ها این قدر باهم اتحاد داشته باشن که این قدر بی حرمتی بهشون میشه ولی بازم...
پاسخ:
نه عزیزم راحت باش! مرسی که کامنت میذاری. همین که اینجا رو میخونی کلی منت رو سر من گذاشتی و من ازت ممنونم.
آره بابا میگم که زیادی شور کردن قضیه رو! اینها یک عده آدم فرصت جو و سوء استفاده گرن که برای کارهاشون دنبال بهانه بودن وگرنه واقعا اینقدر قضیه فاجعه آمیز نیست.
بله کاش اینطور بودیم..
وای این چ حرفی خیلی دوست داشتنی هستی شخصیت و نوشته هات
 و از خوندنت لذت میبرم
من ازت ممنونم
:*
پاسخ:
مرسی عزیزم ولی واقعا اینطور هم نیست.
ممنونم ازت. :*
من شدیدا از این برنامه فیتیله دوری میکنم. خداییش فقط رقص و آوازه
پاسخ:
آره دقیقا همینه! :))