ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1394.

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ

دیشب در حماقتی مثال زدنی

تا سه صبح از قوم شوهر پای تلگرام برای دوستم درددل کردم

و این باعث شد که امروز رو کلا در نتیجه ی یادآوری خاطرات عصبی باشم!

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
لوسی می

نظرات  (۳)

غیبت میکنی پشت سر یه قوم!!!
من دیگه حرفی ندارم!
پاسخ:
البته این قوووووم محدود به سه نفر بود!
و غیبت هم نبود چون دوست من خانواده ی همسرم رو نمیشناسه.
فقط پیش همین غریبه ها میشه نشست سفره ی دل باز کرد!

manam dard del mikonam asabi misham

akhe chand vaght ye bar adam niyaz dare khob albate in chana baste be  mizan etefaghate

:(

پاسخ:
are manam asabi misham. vali fekr mikonam mishod varedesh nasham
:(.
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۶:۴۶ مامان محمدمهدی
حیف خواب ناز شب نبود که اینطوری از دستش دادی؟
میشستی دو کلام قرآن میخوندی، وال لا:))
پاسخ:
والا به خدا! :((
حیف بود در حد المپیک!
خواب که هیچی! آرامش روانم رو از دست دادم!