ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1395.

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ

نمیدونم چرا این روزها اینقدر عصبی ام.

کلا دوست دارم با مستر کل کل1 کنم

و نبخشمش به خاطر هیچ اشتباهی!



+حالا چه اشتباه خودش باشه چه خانواده ش!

1 کاری که هیچوقت تا به حال با مستر نکردم!

مستر داره کم کم اون روی بی تحمل منو می بینه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۷ مامان محمدمهدی
اینطوری در وهله اول اعصاب خودت داغون میشه و فایده هم نداره و بعد اعصاب اون بنده خدا
کلا بی خیالی طی کنی بهتر از کاریه البته بشرط اینکه بتونی!
ولی کلا کل کل با مستر جماعت خیلی حال میده:))
پاسخ:
نه برای من کل کل با مستر اصلا حال نمیده چون یک طرفه ست!
یعنی مستر اصلا محل نمیده که من دارم باهاش کل کل میکنم! سکوت میکنه خیلی زور بزنم دو کلمه بگه یا نگه!
ینی اصلا من و مستر تا به حال بحث نداشتیم تو زندگیمون! چون مستر اهل سکوته! یک سکوت اعصاب داغون کن!
کل کلی حال میده که یکی بشنوی دوتا بذاری روش جواب بدی!! :))
۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۸:۰۷ مامان محمدمهدی
اوهوم موافقم
پاسخ:
:)