ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1398.

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

بعضیا صبوریِ آدم رو درک میکنن

چهار تا مسئله پیش بیاد و به روی خودت نیاری

متوجه میشن که صبوری پیشه کردی

و حتی اگرم زبونی چیزی نگن

ته دلشون ازت ممنونن؛

ولی بعضیای دیگه هم هستن

که انقدر صبوری هاتو نمی بینن

که مجبور میشی به روشون بیاری

و بعد اتفاق جالب اینه که

باید براشون توضیح بدی که دقیقاً کجای ماجرا صبوری کرده بودی!

چون از نظر اونها

سکوت تو،

تنها کاری بوده که تو میتونستی بکنی!!



+بدترین جای ماجرا اینه که با به رو آوردن اقدامات خیرت

در نهایت اجر خودتو ضایع کردی دیگه!

+به نظر شما، باید در مقابل این دسته ی دومی ها صبوری پیشه کرد یا نه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

آخه بعدشم میگن منت گذاشتی!

پاسخ:
آرهههههههههه! زورش هم به همینه!
به نظرم اگه میتونی تا آخر تحمل کنی صبر کن و گرنه نه
پاسخ:
چی بگم والا!
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۸ مامان محمدمهدی
بنظرم اینجور مواقع صبوری کردن یجور ظلم به خود آدمه و جایز نیست
این فتوارو خودم الان صادر کردم:))
پاسخ:
چی بگم والا! صبوری هم نکنی زندگیت میره رو هوا!
بله از یک .... انتظاری هم جز فتوا دهی ناگهانی نداریم! :)
اگه بشه آدم بتونه روی خودش کار کنه که واسه خدا انجام بده همه ی صبوری هاشو و با خدا معامله کنه بعد دیگه هیچ وقت از طرفش این توقع را نداره که بفهمه چون واسه یه وجود یا معرفت و بصیر داره تمام کارهاشو انجام میده و بعد هم به بهترین شکل به طرف متوجه میکنه که این فرد توی زندگی تو داره از خودش میگذره که به نظر من سخته واسه من به شخص چون ظرف وجودی وسیعی میخواد :دی
به نظر من خب گاهی وقت ها دست از یه سری گذشت ها بکشیم حالا یا از عمد یا بنا به شرایط این روش خیلی جواب میده یا با رندی به مرور زمان بهشون نشون بدیم که اگه گذشت های من نبود شرایط این نبود
هعی ;))
پاسخ:
بعله! من کاملا می پذیرم.. اگه ما اونقدر جلو بودیم که دغدغه ی زندگیمون مسترهامون نبودند! بودند؟!
همین
واااالا
پاسخ:
:)
میریم جلو نگران نباش.
ان شاء الله  ان شاءالله
خدا از زبونت بشنوه :) البته از وبلاگت بخونه

پاسخ:
ان شالله :)