ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1400.

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

عشق، فرزندِ آزادی است.

روزی که بخواهید با دادن احساس گناه یا هر وسیله ای

طرفتان را مجبور کنید که به شما توجه یا محبت کند

شما عاشق سالمی نیستید...



+دکتر هولاکویی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۱ مامان محمدمهدی
توضیح بیشتر پلیز
پاسخ:
باید برای کلمه ی "فرزند" کسره میذاشتم یا بین عشق و فرزند، ویرگول! عشق، فرزندِ آزادی است! یعنی کلا نمیشه کسی رو مجبور کرد که عاشق شما بشود! طرف باید در ابراز عشقش آزاد باشه و شما اگر عاشق کسی هستید و اونو مجبور میکنید با تیکه و سرزنش و اجبار و هرچی به شما متمایل بشه، این یعنی شما کلا مشکل داری! البته دور از جون شما، شمای نوعی رو عرض میکنم. بیشتر برای تذکر به خودم بود که برای کسب محبت از مستر گاهی با شوخی یا جدی سرزنشش میکنم!