ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1403.

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

هوای حسین(ع)

هوای حرم،

هوای شب جمعه زد به سرم..

روانه شوم به سوی ضریح

بگیری اگر زیر بال و پرم..


+با استماع این نوحه عربی که مهتاب عزیز برامون گذاشته بود..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۳ مامان محمدمهدی
الهی بزودی طلبیده شید شب جمعه ای در حرم باصفاشون باشید خانوادگی
پاسخ:
الهی الهی الهی..
همچنین شما. مثلا فکر کن یک شب جمعه ای من در کربلا پسربچه ای رو ببینم که عکسش رو روزی روی وبی دیده م و بعد مادرش بلند صداش کنه: "محمدمهدی؟!" :)


+البته لازمه که بعدش به دنبال شواهد بیشتر برای اطمینان از حدسیاتم بگردم! :)
بیاو این دل شکسته را بخر، حسینِ من
پاسخ:
آمین...
قبلش من یک دلِ شکسته میخوام!
پدرمون در اومد :|
پاسخ:
چرا؟؟؟!! خدا نکنه!
برای رفع پروانه زدگی؟
اصلا این چه ربطی به این پست داشت؟ خوبی آیا؟
کلیپه رو می گم :(
:((((
پاسخ:
:)
تا باشه از این پدرهای درآمده! خخخخخخ!
التماس دعا خواهر!