ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1405.

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ

چند وقتی مونده به تولد سنجد

به دلم افتاده بود که تا تولدش

هر روز صبح دعای توسل بخونم

برای نیت خاصی که در دل داشتم؛

نمیدونم چقدر نیتم اجابت شد و چقدر بهش رسیدم

اما این دعا حس خیلی خوبی به آدم میده..

حالا یک دوست،

همه ی ما رو

به خوندن هر روزه ی این دعا دعوت کرده.

اگر دوست دارید خودتون رو وارد دریای فیض توسل بکنید..

+



+هر روز از هفته منتسب به امامی است،

اگر نمیتونید هر روز دعا رو به طور کامل بخونید

همون بخشهایی از دعا رو بخونید که مربوط به صاحب اون روز از هفته ست..

اینطوری هفته ای یک بار دعا رو خوندید و در همه ی ایام به ائمه متوسل بودید :)

و اضافه کنم که توصیه ی شخصی من قرائت دعا بعد از نماز صبحه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

تا حالا در مورد دعای توسل این قدر خوبی نشنیده بودم :)
مثلا بیشتر میگفتن 4 تا فراز از جامعه کبیره و زیارت عاشوراو...ولی توسل نه :) ممنون عزیزم
پاسخ:
خب واقعا زیارت عاشورا که حرف اول رو میزنه! اصلا نباید اون فدای این بشه و اگر دعای توسل فدای زیارت عاشورا بشه اشکالی نداره! ههه! (فتوای من!)
ولی خب هرچیزی که خوبه خوبه دیگه! حالا یکی مستحب موکده و یکی مستحب :)
در هر حال امیدوارم خیراتش بر همه ی ما نازل بشه.
سلام مادر پسرک ها
خوبی کوچولوها خوبن ؟:))
اومدم دیدم کلی مطلب گذاشتی (تا نصف کلمه گزاشتی رو نوشتم اما پاکش کردم اصلاحش کردم  درراستای پست مربوط به زبان فارسی اخیرت :) . )
آهان من راستش ازونجایی که هربار کامنت  ویژه میدم و شما میری بعد چندروز میای به وبت سرمیزنی و من روزی چندبار میام تا ببینم جواب دادی یا نه :)
برای همین تصمیم گرفتم دیگه کامنت ندم تا تاخیرتون طولانی مدت نشه :-*
والا ترسمون گرفته من کامنت بدم شما بری و بعد چندروز برگردی منم عجووووول :))

پاسخ:
سلام عزیزم. خوبن الحمدلله.
:))
بابا راحت باش :دی
اهه! پس دلیل تاخیرات و غیبتهای ناگهانی من مشخص شد! جهت اطلاع دوستان!
راستی چند بار پرسیدم آخر نگفتی ارشدت چی شد؟
لوسی جان ولی به نظرم بار اوله که از ارشدم پرسیدی؟؟
قبول نشدم 
یعنی من فقط روزانه شهرخودمونو میخواستم که نشد کلا 5-6 تا گزینه بیشتر انتخاب نکردم
من 600 شدم دانشگاه ما پارسال که تا 200 روزانه میگرفتن منم دیگه هرشهری رو نزدم طاقت راه دورو نداشتم
دیگه کماکان کمی درس میخونم :((
میگم لوسی نوشته بودن اخرین رتبه مجاز  1800 خب چطور ممکنه درحالی که چنین چیزی ممکن نیس که 1800 کل دانشگاه ها روزانه جذب کنن؟

پاسخ:
نه من دو سه بار دیگه هم پرسیده بودم! یا شما ندیدی یا من توهم پرسیدن دارم! تو ذهنم بوده مثلا فکر کردم نوشتم ولی ننوشتم! شاید!
عزیزممممممم چه حیف شد ولی اشکالی نداره ان شالله که سال بعد قبول بشی همون شهر و دیار خودتون.
آخرین رتبه ی مجاز انتخاب رشته با آخرین رتبه ی قبولی فرق میکنه. این به این معنا نیست که همه ی اون 1800 نفر می تونن دانشگاه قبول بشن مثلا خود شما زیر 1800 هستی ولی انتخابهات طوری بوده که قبول نشدی. با در نظر گرفتن این تعداد آدم که انتخابهای خاص دارن، چندبرابر ظرفیت رو رتبه ی مجاز اعلام می کنند، شبانه ها هم به نظرم تو همین رنج 1800 تا هستند.
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۳ مامان محمدمهدی
دوست که داریم ولی توانشو نداریم:)
پاسخ:
به قسمت "پلاس" پست عمل کن خب خواهر! خیلی ساده س حتی یه دقیقه هم نمیشه در روز!
کامنت نوشتم اما رفرش شد :((
پاسخ:
ای بابا :((