ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1408.

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

دارم با سنجد صحبت میکنم

و پسرک مشغول بازی با بادکنکشه!

به سنجد میگم: داداشی داره بادکنک بازی میکنه

شما که نمیدونی بادکنک چیه، میدونی؟

پسرک از اونطرف میگه:

نمی دونه!

بهش بگو "بادکنک چیزی است که باد می شود!!"

 

:))

+لحن کتابیش اساسی منو کشت!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
لوسی می

نظرات  (۷)

عزیزم! دلم رفت براش
پاسخ:
لطف داری عزیزم :*
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۹ مامان محمدمهدی
عزیزم:))
سوالات فلسفی از نی نی میپرسی!:)
پاسخ:
:))
من معمولا با سنجد حرفی جز در مورد پسرک نمیزنم! برای اینکه پسرک همیشه همه ی حواسش به ماست! :|
دیگه بعضی وقتها فلسفی میشه! :))
بازم از پسرک جانت بنویس
حرفاش بامزه ست :))
پاسخ:
:))
مرسی عزیزم.
اگر چنین خلاقیتهایی تو پاسخگویی به خرج بده حتما می نویسم :)
خدا حفظشون کنه
بله بچه دوم که میاد بچه اول حسادتش گل میکنه و باید متوجهش بود :))
تازه برادرم بچه دومش به دنیا اومده
بچه اولش که کلاس دومه داره حسودی میکنه
البته اوایلش اینجوری بود

تو دوتا پست با عنوان نی نی از دید قران و نینی از دید یه ایه قران که تو مهر و ابان گذاشتم این دو نوزاد جدید خاوادمون رو با عکساشون گذاشتم تو وبلاگم
پاسخ:
ممنونم. خدا برادرزاده های شما رو هم حفظ کنه. میام می بینم :)
❤❤❤
پاسخ:
:*
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۰۵ همسر سید علی ...
ای جااانم 
لپشو بکشم ... ]چقدر شیرینن ... عزیزم
:)
پاسخ:
:)
ممنون از لطفتون :*
ان شالله کوچولوهای خودتون :*
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۹ مهراد فروتن
فوق العاده بود :D

پاسخ:
:)