ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1410.

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ
شیر نخوردن های سنجد واقعا داره منو عصبی میکنه!
اصلا هم برای خودش مهم نیست!
دستشو میخوره و میخوابه!
:(


+تو این پونزده روز، روزی فقط 20 گرم اضافه کرده!
(آیکون خشم و اعصاب داغون!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۶ مامان محمدمهدی
بچه ها گاهی اینطوری میشن
مگه باید روزی چند گرم اضافه کنه؟ چندماهشه؟
پاسخ:
خب خیلی این گاهیش طولانی شده! کلا خیلی شیطون شده!
الان دو ماه و نیمشه تقریبا روزی چهل گرم باید زیاد کنه.
چقدر دقیقی
من اصلا به این چیزا دقت نمی کردم
پاسخ:
خب اگه تو خانواده ای باشی که چشمهاشون نقش ترازو رو ایفا میکنه تو هم مثل من میشی! :(