ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1415.

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

در اتفاقی وحشتناک

برنج هام مورد تهاجم پروانه ها قرار گرفتن.



+مادرشوهر جان دید من به برنج حساسیت دارم

برنجها رو برد خونه شون که نجاتشون بده!

+ازش ممنونم انصافاً تا به حال کمک های زیادی بهم کرده.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۰ مامان محمدمهدی
یعنی چی؟
پاسخ:
چی یعنی چی؟؟!
پروانه یعنی چی؟
یا تهاجم پروانه ای یعنی چی؟! :دی
یعنی واقعا تا به حال مورد تهاجم پروانه ها قرار نگرفتی؟ خیلی بهت غبطه خوردم! خیلی خوش به حالته!
پروانه ها موجودات خبیثی هستند با تمام مظلومیتشون! اگر جایی تخم گذاری کنند دیگه واویلاست!
از بین بردنشون به همین راحتی نیست! بعد اگر به لباسجات برسن دیگه همه چیز سوراخ سوراخ میشه!
اتفاقی که الان افتاده اینه که پروانه ای فاتحه ی برنجهای من رو خونده و کل برنجهام پر از پیله های پروانه شده!
ان شالله هیچوقت درک نکنی تهاجم پروانه ها رو! همین قدر که الان گفتم برات کافیه! :)
از معدود عروسهایی هستید که میبینم خوب میگه از مادر شوهر :)
ان شاءالله عروس های آینده شمام مثه خودتون قدرشناس مادر شوهرشون باشند :-)
پاسخ:
خب من خوبی ها رو هم می بینم! اما این خوب گفتن به معنی این نیست که چشم بر همه ی بدیها بسته ام! :(
ان شالله! یکی از دعاهای خودم همینه! ههههههه!
ببین تو خود منی :|
البته من همه مواد غذاییم مورد تهام قرار گرفتن
مامانم امروز نصفشون رو ریخت دور :/
پاسخ:
آره خب! پروانه اگر به موقع شناسایی و معدوم نشه تقریبا کل مواد غذایی خوردنی رو مورد تهاجم قرار میده!
وای چه فاجعه ای! :(
من امیدوارم فقط برنجهام باشن هنوز که چیزی معلوم نیست!
پروانه چیه؟همون پروانه خودمون که رنگی؟تو چه شرایطی میاد؟ چه رنگی؟
پاسخ:
نه اونطوری رنگی رنگی نیستن! نقش ونگار دارن اما تیره ان و خیلی کوچکن! وقتی پرواز می کنن یه ذره از مگس بزرگترن ولی پروانه ان ها! موجود دیگه ای نیستن! :دی
یعنی تخم میذارن، کرم هستند پیله دورشون می تنند و بعد که پروانه شدن پیله رو باز میکنند و پرواز میکنند. البته اگرتعریف پروانه این باشه! هههه!
یادت میاد زیست شناسی اول دبیرستان درسهای اولش یه جا گفته بود که ارسطو و هلمونت اعتقاد داشتن که اگر لباس کثیفی رو گوشه ای بذاری یا مقداری گندم جایی جمع کنی، خود به خود موش تولید میشه؟ یا اینکه ماهی ها از گل و لای جوی ها به وجود میان؟ یا مگس از گوشت فاسد تولید میشه؟ یادته؟
بعد ما چقدر مسخره کردیم ارسطو رو که اینقدر سطحی نگر بوده! باور کن تئوری من در ایجاد و تولد این پروانه ها دقیقا همینه! اگر مقداری برنج رو گوشه ای بذاری که اندکی هم گرم باشه حتما پروانه تولید خواهد شد!!
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۸ مامان محمدمهدی
به حق چیزهای نشنیده و ندیده!
خب از کجا میان پروانه ها؟ و دلیل اومدنشون چیه؟
الان من حسابی ترسیدم از این واقعه:(
پاسخ:
برای کوثر جان هم همینو گفتم الان اینجا میذارم. یادت میاد زیست شناسی اول دبیرستان درسهای اولش یه جا گفته بود که ارسطو و هلمونت اعتقاد داشتن که اگر لباس کثیفی رو گوشه ای بذاری یا مقداری گندم جایی جمع کنی، خود به خود موش تولید میشه؟ یا اینکه ماهی ها از گل و لای جوی ها به وجود میان؟ یا مگس از گوشت فاسد تولید میشه؟ یادته؟
بعد ما چقدر مسخره کردیم ارسطو رو که اینقدر سطحی نگر بوده! باور کن تئوری من در ایجاد و تولد این پروانه ها دقیقا همینه! اگر مقداری برنج رو گوشه ای بذاری که اندکی هم گرم باشه حتما پروانه تولید خواهد شد!!
خیلی برام جالبه که تا به حال نشنیدین! شاید وابسته به منطقه ی زندگیه آره؟ البته بعید میدونم اون زمانی که ما تهران بودیم هم پروانه شناس بودیم!
ولی خدا رو شکر که تا به حال ندیدی! حالا این لباسها که گفتم وضعیت قرمزشه ها! اینطوری نیست که سریع برن سراغ لباسها،  اول از همه به همون خوراکی جات حمله می کنن. علی الخصوص برنج و کشمش و مثلا آجیل و گردو و اینا. حالا جالبه که مثلا بادوم اگه دم دستشون باشه خودبادوم رو میخورن اون پوسته ی نازک دورش می مونه! یا گردو! :(
چه خوب:-)
بگو باهمونا یه شب شام بهتون بدن بیشتر بچسبه
پاسخ:
:))
نه بابا نگه داشتیم واسه مهمون!
تشریف نمیارین؟! :دی
نظریه خلق الساعه آره یادمه این ها که میگی همون شپره هستن؟ همون پروانه هایی که ست قهوه ای زدن! :دی
یهشون نمیاد این قدر خطر ناک باشن
پاسخ:
واقعا اسمش این بود؟ اسمش رو یادم نیس فک نکنم اصلا اسم داشت! داشت؟
نه! شب پره که بالهاشو موقع نشستن روی هم نمیذاره! اینها بالهاشون رو جمع می کنن. بعدم خیلی بزرگ تر از پروانه ست! نمیدونم ما همه مون بهشون میگیم پروانه!
ولی وحشی نیستنا! این خطرناکی که گفتی یه جورایی فکرکردم فکر کردی جزو دسته حیوانات وحشی محسوب می شن! خخخخ!