ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1416.

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ
با پیشنهاد خوب آقای فروتن
اسم "سنجد" رو تا اطلاع ثانوی به "وروجک" تغییر میدم!
حداقلش اینه که "پسرک و وروجک" هارمونی بهتری دارند!
بعدم این سنجد ما انصافاً وروجک تمام عیاریه واسه خودش!


+همچنان منتظر پیشنهادات هستم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
لوسی می

نظرات  (۶)

یاد ورو جک تو برنامه کودک افتادم
همونی که وردست اقای نجار بودش
یه فیلم خارجی بودش
پاسخ:
واقعا؟! آره فیلم و کارتون ترکیبی بود یادمه.
خب اینکه اصلا خوب نیست! فک کنم اسم خوبی انتخاب نکردم!
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۰ مامان محمدمهدی
از من میشنوی وروجک نزار چون ممکنه روش بمونه این اسم و تو شخصیتش حتی اثر بزاره.من نظرم همونه که قبلا هم گفتم یعنی اسمهای زیبای خودشونو خیلی باادب ذکر کن ولی اگه همچنان تمایل داری که اسم مستعار بگذاری سنجد به مراتب بهتر از وروجکه یا همون پیشنهاد ذکر شده در اون کامنتی رو بزار که نوشته بودن پسرم و پسرکم
پاسخ:
بله اینم استدلالیه!
خب من نمیدونم چرا با اسمهاشون تو وب راحت نیستم! واقعا نمیدونم!
باشه بهش فکر میکنم!
البته از وقتی یکی از دوستان گفت یاد وروجک و آقای نجار افتاده یه طوری شدم! :|
لوسی جون آقای فروتن گفتن فسقلی بذار فسقلی بامزه ست
وروجک هم نازه
اصلا هرچی خودت دوست داری بذار بی خیال ماها :)
وروجک و آقای نجار که ترجمه بوده
پاسخ:
آره کلا خوبه! میدونی فقط پسرک به دل من می نشینه! :دی
راستشو بخوای اصلا از اولش تو ذهن من قرار نبود ما دو تا پسر داشته باشیم!
مشکل از اینجا آب میخوره!
وروجک و اقای نجار خیلی بانمک بود
چرا ناراحت شدید
قصد بدی نداشتم
پاسخ:
نههههههههههه! ناراحت که نشدم. آره خیلی بامزه بود... کلا من از شخصیت های کارتونی فراری ام شاید باورتون نشه اما هیچگونه شخصیت کارتونی ای تو خونه ی ما و حتی روی وسایل بچه ها پیدا نمیکنید مگر دو سه تا چیز که اونها رو بقیه براشون هدیه آوردند! این ویژگی منه نه اینکه شما حرف بدی زده باشید.
از بس که من حسودم، نه ببخشید از بس که ما شباهت داریم، منم مثل تو یادم رفت پیامم رو خصوصی کنم:)))
پاسخ:
:))

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۶ مهراد فروتن
این جا وبلاگ شما و پسرها هم بچه های شما اند. تصمیم با شماست. 
ممنون 
پاسخ:
بله، وب منه اما گاهی ترجیح میدم بقیه در انتخاب یک اسم مجبورم کنند! اخه با هیچی راحت نیستم. فقط با "پسرک" راحتم!