ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1425.

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

ماجرای امروز من،

و مادرشوهری

به مهربانی مادر!



+امیدوارم ایشون هم منو به چشم دخترش دیده باشه.

و ازم به دل نگیره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

به به اصلا امید به زندگی میده به آدم این پست 😏 خدا حفظشون کن و حفظتون کن

میگم آدم های پسر دار با مادر شوهر هاشون عشقولی تر میشم ؟

پاسخ:
آره واقعا امیدوار کننده بود! اصلا فکرشم نمیکردم اینطور برخورد کنن!
مرسی.
نه فکر نکنم این جمله درست باشه! آخه مادرشوهرمن چپ میره راست میاد به من میگه دختر یه چیز دیگه س! تو که دختر نداری!!
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۵ مامان محمدمهدی
ان شاءالله ان شاءالله:)))))))))
پاسخ:
خیلی بدجنسانه ست این خنده ی آخرش ها!
من فهمیدم! :))

۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۷ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:))