ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1433.

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ

داریم همگی با پسرک در نقش پلنگها بازی میکنیم؛

مستر، پلنگِ پدر، من پلنگِ مادر و پسرک پلنگِ پسر!

وسط بازی سنجد بیدار میشه،

به مستر میگم: پلنگِ پدر! لطفا بچه پلنگ کوچک رو دریاب!

مستر: مگه چند تا بچه پلنگ داریم؟

من: خب دو تا دیگه!

مستر: اون چیه؟ پسره یا دختر؟!

من: پسره دیگه! :|

مستر: ای بابا!

نمیشه لااقل تو بازی دختر داشته باشیم؟!


:))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
لوسی می

نظرات  (۹)

طفلک سنجد :( من درکش میکنم :(

پاسخ:
بچه م! :((
چرا درک کنی؟ تو باید پسر میشدی؟!

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۵ مهراد فروتن
:)
پاسخ:
:)
۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۶ مامان محمدمهدی
لازم شد نهضت رو تا تشریف فرما شدن دخترت ادامه بدی:)
خداییش هم دختر یه چیز دیگه ست:)
یوقت فکر نکنی الان بهت پز دادما:)))))))
پاسخ:
:))
راستشو بخوای من اصلا حس خاصی نسبت به جنیست بچه هام ندارم!
یعنی از اول هم برام مهم نبوده که بچه م چی باشه.
تنها چیزی که همیشه دوست داشتم اتفاق بیفته این بوده که دخترهام خواهر هم سن و سال داشته باشن و برادر بزرگتر!
حالا اون قسمت برادر بزرگتر که فعلا اتفاق افتاده تا بعد ببینیم خدا چی میخواد
ولی کلا اگر هیچوقت هم دختر نداشته باشم اونقدرها که بقیه حسرت جنسیتِ نداشته رو میخورن برای من مهم نیست.
چون اعتقادم اینه که خدا ان شالله اونی رو به آدم میده که آدم از پس تربیتش بربیاد و سربلند باشه.
ولی خب قطعا هرکسی دوست داره از هر دو جنس داشته باشه :)
پز که دادی دیگه!! :)) ولی نوش جونت خیر ببینی از بچه هات :)
خب به سلامتی امروز تولد وبلاگت هستش
مجدد
جیغ و دست و هورا :دی
پاسخ:
مرسی عزیزم. البته فردا تولد وبمه ها!
من شروع وبم از 25 سال و دو روزگیم بود! :)
مگه امروز30 آبان نبودO_o
پاسخ:
امروز 30 آبانه!
اونروزی که شما اینو نوشتی 29 م بود! :)
پیر شدم مادر
سو چشمام کم شده درست تاریخ نمی بینم
:دی
پاسخ:
الهی بگردم ماااااااااااااااادر!
سلام لوسی جان خوبی پسرک هات خوبن
امروز یهو یادم اومد که از تولدت گذشته :((
برای همین تو اولین فرصت اومدم تا با تاخیر تبریک بگم
تولدت مباااااااااااا ک
انشالا که روزای خوب و شادی در انتظار شما و خانوادت باشه 
ایکون گل نداره که تقدیم کنم لوسی عزییییییز
میرم پست هاتو بخونم :))

پاسخ:
سلام. مرسی عزیزم شما که از اول ماه تبریک گفتی :)
لطف کردی. ممنونم ازت.
اره درسته اما خب این تبریک اصل تر بود :))
:-*
پاسخ:
متشکرم :)
اوخی تولدته؟ شرمنده از تاخیر و تولدت مباااااااااااااااارک دوست عزیزم:)
پاسخ:
بعله! :)
متشکرم عزیزم.