ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1434.

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ب.ظ

تصمیم گرفتم از همین الان

به مدت سه روز

آدم کاااااملاً مثبتی باشم!



+سه روزی که دو روزشم مستر نیست! :دی

+سه روز دیگه میام نتیجه نویسی می کنم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
لوسی می

نظرات  (۴)

چه عجب اومدید
فکر کردم رفتید مسافرتی چیزی
بچه ها خوبند!
پاسخ:
نه هستیم.
خیلی درگیر بودم این روزها.
متشکرم خوبند الحمدلله.
:))
پاسخ:
:)
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۷ مامان محمدمهدی
تکبیر
پاسخ:
:دی
۰۲ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۰ کوثر متقی
اِ قیول نیست صبر کن مستر باشن کامل
این جوری که تقلبه :دی
پاسخ:
ای بابا! ما جنبه نداشتیم از شرایط تقلب خوب استفاده کنیم!
:((