ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1437.

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

امروز میخواستم اولین تجربه ی خرید لوازم خونه به صورت اینترنتی رو کسب کنم،

که نشد!

:(


+فراموش کردم کلاً.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۸ مهراد فروتن
:))
ان شاء الله فردا 
پاسخ:
نه دیگه! به علت یه سری ملاحظات افتاد برای هفته ی بعد! :(
اگر باز فراموش نکنم!
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۴ شهاب الدین ..
سلام
یه چند صفحه ای از نوشته هاتون رو خوندم با اجازه؛قلمتون بسیار زیبا و دلنشینه
خدواند بچه‌هاتون رو براتون نگهداره
پاسخ:
متشکرم لطف کردین.
ممنون از شما :)
من فقط سیمکارت اینترنتی خریدم!

کاری نداره سادست!
پاسخ:
من فقط مقاله خریدم و تمدید اینترنت! :دی
تا حالا چیزی که بیارن دم در، نخریدم!
باید امتحان کنم!
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۰ مامان محمدمهدی
چطور میشه فراموش کنی؟ اونم بحث به این مهمی رو؟
وال لا
پاسخ:
والا نمیدونم چی شد!
وقتش تا ساعت سه بود من ساعت پنج یادم اومد! :|
من خرید نکردم، ولی از اطرافیان تجربه خوبی نشنیدم و اصولا گلایه دارن اونی که به دستت میرسه، با اونی که دیدی و به اصطلاح خرید کردی، متفاوته
حالا اینکه دقیقا چی میخواستی بخری، هم خب تاثیر داره

پاسخ:
عه؟! آره خب معمولا ترس ماها از همینه! اما فکرکنم تجربه جالبی باشه!
حالا وقتی خریدم میام میگم چی بود و چی شد و از کجا بود!
ان شالله که خوب باشه.