ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1438.

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

حرص هم بد چیزیه ها!!

هرجا تو تلگرام می بینم که یه کانالی چیزی

در مورد همسرداری و فرزندپروری هست

فرتی عضوش می شم!

از حرص اینکه مبادا چیزی از دست بره!!

کلی گروه عضوم اصلا وقت نمیشه اینها رو خوند!

:|


+مشکل اینه که هیچکدومشون جامع نیستند که بگم همون یکی کافیه! :(

+هیچکدوم رو هم دلم نمیاد حذف کنم! :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۵ مامان محمدمهدی
نقطه مقابلت هستم پس
چون حتی یه گروه و کانال هم در این زمینه عضوش نشدم:)
خودمو میشناختم که عضو نشدم البته
پاسخ:
چه خوب! راستشو بخوای من از بچگی حرص مطالعه داشتم!
کلا کتاب میدیدم مبلغ قابل توجهی خرجش میکردم مخصوصا تو نمایشگاه های کتاب که دیگه واویلا ست! واسه همین مستر منو نمی بره!
مدت زیادی هم بعضا کتابها می موند تا تموم می شد اما نمیتونستم نخرم
الان هم اگر جایی نمایشگاه کتابی برگزار باشه حتی اگر خیلی کوچک باشه و یک میز فقط کتاب چیده باشند اصلا تا تمامش رو تورقی نکنم و نگاه نکنم گذر نمی کنم!
اما الان دیگه رو اعصابمه راستش!
زیادی زیاد شده!
کم کم دارم حذف میکنم! :|
اما اون کانال هایی که بازی آموزش میدن رو دوست دارم.
برای منی که دنبال تنوع بازی برای پسرک هستم و خودم خیلی نمیتونم برای این سن خلاق باشم خیلی خوبه.
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۲ مامان محمدمهدی
چه خوبه که به خوندن علاقه داری.قدر بدون:)
جالبه نمیدونستم برای اینطور مسائل هم گروه و کانال داشته باشیم!!
فقط یه کانال عضوشم اونم مدافعین حرمه که با هر پیامشون که البته خیلی هم نیست بنظرم، کلی اشک میریزم و...
حالا پس اگه بازی خوبی توجهتو جلب کرد مارو هم بهره مند کن لطفا
پاسخ:
اینم نیمه پر لیوان بود :)
مرسی عزیزم. آره بابا پره! پررررررررررررر!
شماره ت رو بذار برات آدرس بذارم! خخخخ! یا اینکه میام اینجا خوبهاشو میگم.
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۳ کوثر متقی
چ حرص خوبی :)

پاسخ:
:))
ممنون بابت رونمایی از نیمه ی پر لیوان!
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ ملکه بانو
باید یکی روبیس قرار بدی برای خوندن. بقیه رو هروقت وقت داشتی.
هر چند مهم عمل کردنه
پاسخ:
آره خب منم همین کار رو میکنم اما حجم بالای ندیده ها عصبیم میکنه! :|
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۸ مامان محمدمهدی
نه خدا خیرت بده من اعصاب گروه و ... ندارم اصلنی
همون اگه زحمتت نمیشه خوباشو واسه ما بنویس اینجا
پاسخ:
ههههه! باشه چیزی خیلی جالب بود میگمش.