ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1439.

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ

سنجدک ما مدتی است غلت زدن آغاز کرده،

و الان دیگه تا میذارمش رو زمین غلت میزنه

حتی توی خواب!

راحت ترین خوابش زمانیه که روی شکم خوابونده باشمش!

:|


+و میدونم که خیلی خوب نیست! :(

65

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۹ کوثر متقی
اُخی...
 اگه ترکش ندی تا بزرگی هم ممکنه این روش و بره مگه این که خودش انقلاب کن :)
پاسخ:
آره دقیقا.
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۵ مامان محمدمهدی
چرا خوب نیست؟ من شنیدم که اتفاقا برای نوزاد جماعت رو شکم خوابیدن خوبه!
پاسخ:
نه میگن تا شش ماهگی برای کودک خوب نیست. هم شاید نتونه سرش رو کنترل کنه و نفسش به مشکل بخوره و هم اینکه ستون فقراتش مشکل دار بشه خدای ناکرده.
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۱ مهراد فروتن
جالبه که با وجود کسی بچه که دور و بر من اند، با خوندن این مطلب یاد داداشم افتادم :)))))
من تمام مراحل بزرگ شدنش رو به وضوح یادمه، غلت زدن، سینه خیز، چهار دست و پا، ایستادن، راه رفتن، حرف زدن و...
الان کنکوریه
براش دعا کنید 
پاسخ:
چه جالب واقعا. انگار حس پدرانه ای نسبت به برادرتون دارین. خیلی برای من جالبه!
ان شالله که موفق باشند و به خیر زندگیشون برسن :)
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۳ مامان محمدمهدی
پس یه فاجعه بزرگ از سرمون گذشته!
البته علیرغم اینایی که گفتی فاطمه هم خیلی خوب گردن گرفت و کلا سفت بود و مشکل تنفسی و... هم پیدا نکرد به لطف خدای بزرگ
پاسخ:
بعله.
الحمدلله :)