ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1443.

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ
غذا چی بخوریم؟!
:|
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
لوسی می

نظرات  (۹)

گوشت لوبیا بخوریم خوبه!
پاسخ:
:)
نوش جونتون.
ما لوبیا پلو خوردیم :)
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ کوثر متقی
ماش عدس پلو! با هویج رنده شده و کشمش پلویی و ماست و خیار

دلم خواست
پاسخ:
واو! همین فقط؟!
کاش نوش جان کرده باشی.
ما که در نهایت جات خالی لوبیا پلو خوردیم :)

+دخترم شما چرا کامنت دانی هایت بسته است و در عین حال
برای تکمیل پستت یاری هم می طلبی!
چگونه است آیا؟!
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۲ مهراد فروتن
ماکارونی :))
پاسخ:
:)
واقعا هم. یک غذای ساده و سریع و فوق العاده دوست داشتنی و پرخاصیت.
ینی غذایی بهتر از ماکارونی هم هست آیا؟ :)
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ کوثر متقی
خودم هفته ای یه بار این بساط (پریروز داشتیم)

+ببخش مادرم خودم متوجه شدم !بازش کردم :دی
پاسخ:
:)
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۰ کوثر متقی
لوبیا پلو یعنی استانبولی؟ یا لوبیا چشم بلبلی و پلو شوید (که معمولا با مرغ یا گوشت چرخ شده می خوردن)؟
از هردوش میخوام :دی
پاسخ:
نه همون استانبولی :)
منو یاد اون قصه میندازی که مامانه به بچه ش میگه: قربون چشمای بادومیت برم.
بچه هه میگه: مامان بادوم میخوام! خخخخ!
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۷ مهراد فروتن
من که نمی شناسم :)
پاسخ:
منم..
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۵ کوثر متقی
یه برنامه طنزم بود یه دختره داشت درباره  شیزُفرنی میگفت بعد یهو گفت وای چقدر دلم فِرِنی می خواد :دی


+من یاری دریافت نکردمااا :دی
پاسخ:
:))

+خب آن هنگام که یاری ها در ذهنم می چرخید درها بسته بود!
میام باز.
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۷ مامان محمدمهدی
دیر به پستت رسیدم وگرنه بهترین غذای دنیارو پیشنهاد میدادم: نون و پنیر و گوجه:)
پاسخ:
:))
واقعا هم!
ولی الان که گوجه ی خوب پیدا نمیشه تو این سرما.
من گوشت لوبیا نخوردم
گفتم خوبه این رو بخوریم

+یکی از غذاهای اصل و خوب کاشان هست
پاسخ:
آها! اون گوشت لوبیایی که مثل آبگوشته و نذری میدن و اینا؟!
یه بار تو همین وب سرش بحث بود با دوستان کاشانی :)
بله تعریفش رو شنیدم ان شالله یه بار بیایم مهمون کاشانی ها بشیم :)