ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1447.

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ق.ظ

امروز در رخدادی وحشتناک

سنجدکم هنگام غلت زدن

از روی تخت افتاد.


:((

+بهتره بگم پرت شد :((

+عصر باید ببرمش دکتر.

مادر بی ملاحظه به من میگن :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۴ کوثر متقی
:o
عزیزم :(
طفلک:((
وای :(
ان شاءالله چیزی نیست
پاسخ:
:((
ان شالله.
دیگه دعا کنید تا شب که مطمئن بشم
البته همه ی حالاتش طبیعیه
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ مهراد فروتن
آخ....
مگه تختش از این محافظ ها نداشته!!!!!!

پاسخ:
:(
نه رو تخت خودمون بود
من به اندازه ی کسری از ثانیه فراموش کردم که بلده غلت بزنه.
اصلا نباید یک طرف تخت میذاشتمش.
:(
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۱ ملکه بانو
سلام
اگه بخوان با این افتادنا چیزیشون شه که نصف بچه ناقص میشن
پاسخ:
سلام.
:)) خیلی حس کردم مثل مامانای مجرب گفتی! :)
خدا حفظ کنه همه ی بچه ها رو سالم و سلامت.
وااااای چقدر بد
نوزادا تو این زمان از زندگیشون بامزه هستن
:-* 
پاسخ:
اوهوم.
:)
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۹ مامان محمدمهدی
حالش خوبه الان؟
مراقب باش خواهر جان مراقب
پاسخ:
آره الحمدلله.
بردمش دکتر گفت ارتفاع تخت خیلی کمه اصلا مهم نیست
معاینه هم کرد گفت الحمدلله همه چی خوبه.
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۱ ملکه بانو
آخه کلا من ریلکسم. بعدشم پسرای من به شخصه چندین بار افتادن و خدا رو شکر چیزیشون نشده
پاسخ:
:))
الحمدلله.
پسرک هم یه بار دو ماهگیش افتاد از تخت بردم دکتر
گفت معاینه ی کامل لازم داره!
البته من اصلا روم نمیشد بگم افتاده!
این یکی راحت تر برخورد کردم!