ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1449.

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ
به مستر میگم: نمیدونم اصلا قسمت میشه
در این دو روزه ی عمر
یک بار هم که شده
تو پیاده روی اربعین باشیم؟
شاید اگر مثل این دوستم بچه نداشتیم
می رفتیم، نه؟!
مستر میگه: چند سال دیگه امام زمان ظهور میکنه
بعد بچه های تو میرن تو سپاه امام زمان می جنگن
و حسی که تو داری رو، اون دوستت که بچه نداره،
نخواهد داشت!


:|
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۳ ملکه بانو
چه دلداری قشنگی!
پاسخ:
:)
ان شالله که واقعا فرزندانمون جزو سپاه امام باشن :)
ینی داغون جواب مسترم:)
پاسخ:
:دی
هرکس میتونه یه برداشتی از حرفش بکنه.
اما خب به نظرم حسش از بیان این مطلب یک جور خوبی بود :)
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۰ همسر سید علی ...
:(
پاسخ:
:|
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ مامان محمدمهدی
دلداری خوبی بود 
ولی یادت باشه که هیچکقت در برابر مسترت در مورد اینجور مسائل اینطوری صحبت نکنی یعنی موضعت برتر باشه تا ووشون هم روت حساب اساسی کنه درغیراینصورت چون این جماعت دراینجور مواقع از خداخواسته ن که تو عقب نشینی کنی تا ...
خداییش با گوشی سخته نوشتن خودت بفهم اصل منظورمو دیگه
تجربه کردم که میگما
پاسخ:
ینی یه جوری گفتی بفهم! که من الان میترسم بگم نفهمیدم!
:|
منو ببخش تو رو خداااااااااااا! :((
تو چه زمینه ای باید موضع برتر باشم؟ بچه داری؟!
۰۶ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۸ مامان محمدمهدی
وا چقدر غلط غولوط نوشتم.
اره تقریبا مثلا همینکه میگی چون بچه دارم نمیتونم برم اوشون هم از خداخواسته میگن آره دیگه( کاری که من از بعد تولد م م کردم و همیشه هم جا موندم ولی امسال موضعمو تغییر دادم ) و مثالهایی از این دست
پاسخ:
آهان دِ برادر!
اوکی اوکی حواسم هست.. :*
مرسی از توصیه های همیشه خواهرانت.