ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1450.

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ

دو سال پیش،

همین روزها..

همین احساسات...

اینجا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲)

سلام عزیزم
ایشالله مجدد قسمتت میشه
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم ان شالله قسمت همه ی آرزومندا.
البته من تا به حال اربعین زائر نبودم :(
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ مامان محمدمهدی
ان شاءالله روزیت باشه
البته میدونی این نوع حسرت کشیدنا کنتر از رفتن نیست بنظرم
ان شاءالله ماجور باشی
پاسخ:
اینکه کم از رفتن نیست رو که برای دلخوشی امثال ما میگن!
وگرنه مثل قضیه ی شنیدن کی بود مانند دیدن می مونه!
مرسی عزیزم. ان شالله شما هم زیارتت قبول باشه و در عرش خدا رو ملاقات کنی :)
امام صادق می فرماید کسی که به زیارت سیدالشهدا برود گویی در عرش خدا رو ملاقات کرده.
و به قول آیت الله بهجت ما هرگز نمی فهمیم این حدیث یعنی چی! و اجر زیارت سیدالشهدا یعنی چی!