ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1451.

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

وقتی سردبیر یک مجله ای

آدرس ایمیلشو بهم میده

تا اگر متنی داشتم براش ارسال کنم..



+انقدر ذوق داشتم که هنوز هیچی نشده حس کردم نویسنده شدم!

و آرزوی همیشگیم به حقیقت پیوست! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۸ کوثر متقی

ایول چ عالی

متن هات ویراستاریم نمیخواد‎;)‎

پاسخ:
هیچ خبری نیستا! فکر نکنی خبری شده یا حتی من پسندیده شده م.
فقط ایمیل دریافت کردم! خخخخخ!
حالا دعا کن یه سوژه ای به ذهنم برسه بنویسم چاپ بشه خبرتون میکنم.
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۹ همسر سید علی ...
تبریک می گم ...
آیکون دست و جیغ و هورااااااااااااااا 
پاسخ:
ههههه! خبری نیست که!
در حقیقت هیچ خبری نیست هنوز! هیچیِ هیچی!
اما من ایمیل رو که دیدم زیادی ذوق کردم!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ مامان محمدمهدی
نویسنده میبینمت:)
پاسخ:
:))
مثل خودم! بدون هیچ سوژه و خلاقیتی در نوشتن،
از ظهر کلا در توهم نویسنده بودنم! :))