ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1484.

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

هر وقت تو ماشین

از روی شونه ی چپم

به مستر خیره میشم

عشقی غمگین به قلبم هجوم میاره

به یاد روزی در دوران عقدمون

که مستر آهنگ "مرو ای دوست" رو پلی کرده بود

و روز بعدش عازم سفر بود..



+و احساس اون روز خاطره انگیز، بعد این سالها دیگه با گوشت و خون من مخلوط شده.

عشق من به مستر،

در همیشه ی تاریخِ با هم بودنمون،

با غم رفتنش عجین بوده، هست و گویا که خواهد بود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۵ زهرا فاطمی
سلام
اساسا عشق با فراق عجین است.. خصوصا از حیث دنیایی و فاصله های دنیایی..
 قلبهایتان نزدیک به هم و پایدار باشد الهی..
پاسخ:
سلام. بله.. مخصوصا فاصله گرفتنهای دنیایی که مکرر بشود..
ممنونم. شما هم همچنین..

۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۷ مامان محمدمهدی
اوه خدای من چه رمانتیکه این بنده ی تو:)))))
وال لا شوهر ما خواست بعد چندسال برای اولین بار چند روز بره تنهایی سفر که ما هم خودمونو عجیب چسبوندیم بهش و همراهش رفتیم:)
عشقولانه هاتون پایدار
پاسخ:
خیلی بدجنسی! تو رفتی کربلا برگشتی هنوز همونجور تیکه میندازی؟!  :دی
کار خوبی کردین! والا شوهر ما ضد چسب داره! نمیذاره کسی بهش بچسبه کلا!
مرسی عزیزم همچنین.
زیارت قبول خانوووووووووووووووووم :*
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۸ مامان محمدمهدی
یعنی فکر کن من یکذره آدم شده باشم تو این سفر
ممنونم.ان شاءالله روزی خودت باشه سال بعد
قربانت بوس بوس:**
جالبه خودم خوندمش قبل اینکه جوابتو بخونم حس کردم واسه منه بعد یهو الکی خنده م گرفت به خودم گفتم دیوووووونه
پاسخ:
وا! این چه حرفیه مگه آدم نبودی؟ رفتی نور معرفتیت زیاد شده شک نکن!
ان شالله.
دل به دل راه داره خواهر! :)
سلام.منو یادته؟
پاسخ:
سلام :)
با همین اسم؟! با همین اسم یکی رو یادمه که اوایلی که تو بلاگفا می نوشتم همراهمون بود و یه سری اطلاعات هم رد و بدل کردیم!
اگر همون باشی! نمیدونم! قبول کن اسمت خیلی غریبه!
دوست جان چون خصوصی کردی نمیتونم تایید کنم وپاسخ بدم ان شالله که روزگار به کامت شیرین باشه.
تولد گل پسرت هم مبارک :*
هستی؟ نیستی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
هستم خواهر! دارم میرم ناهار بپزونم! :|
یعنی یه کم نیستم باز میام. ان شالله که باشی.
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۹ مهراد فروتن
زندگی تون پر از عطر خدا 
پاسخ:
ممنون. همچنین برای شما ان شالله.
همین دوریاس که دیدار دلچسب میکنه:)
پاسخ:
نه والا! اینطوریا نیس :(