ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1485.

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

بعد از شش ساعت

پسرک رو با حالت دلخوری صدا زدم که بیاد خونه؛

تا اومد منو بوسید و گفت:

مامان فردا دیگه نمیرم بالا!

:|



+و من فکر کردم تو چقدر بزرگ شدی

که حالا دیگه خودت می فهمی باید چی بگی

و سعی میکنی از دلم درآری!!

عزیزمممم :*

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

اخییی بزار یه ربع دیگه میگه چی چشمشو گرفته میخواد براش بخری:/والا انقده زرنگن این فسقلیا:/
پاسخ:
:))
شاید! اینم حرفیه! :))
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۸ مهراد فروتن
پسر دیگه!
عشق مامانش 
خدا حافظش باشه 
پاسخ:
بعله دیگه!
ممنونم. خدا شما رو هم حفظ کنه برای مادرتون :)
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۱ مامان محمدمهدی
عالیه
پاسخ:
:)